Zal mij eerst even voorstellen, Ik ben Erwin aangenaam
nu het volgende, heb een paar problemen met mijn pc
ik heb rare strepen over mijn scherm en als ik spelletjes speel gaat het vaak helemaal verkeerd. Er volgt dan vaak een blauw scherm waarnaar de pc opnieuw opstart. Had zelf al door dat dit waarschijnlijk aan de videokaart ligt. Heb ook al gekeken of er stof in de pc zat maar dat was ook niet het geval.
Ik dacht laat ik windows es opnieuw opstarten, boot de cd niet automatisch dus dacht laat ik dit es in het bios opstarten. Nu lukt dit dus ook niet met del knop of andere knoppen. Er staat wel bios not installed en iets met fasttrack controler.
Voorheen heeft de pc het altijd perfect gedaan.
heb een AMD 64bit 3200+
1 gig intern geheugen
videokaart: ati radeon x800 xt platinum edition
ik zou het zeer op prijs stellen als iemand me zou kunnen helpen.
Gr Eddy

nu het volgende, heb een paar problemen met mijn pc
ik heb rare strepen over mijn scherm en als ik spelletjes speel gaat het vaak helemaal verkeerd. Er volgt dan vaak een blauw scherm waarnaar de pc opnieuw opstart. Had zelf al door dat dit waarschijnlijk aan de videokaart ligt. Heb ook al gekeken of er stof in de pc zat maar dat was ook niet het geval.
Ik dacht laat ik windows es opnieuw opstarten, boot de cd niet automatisch dus dacht laat ik dit es in het bios opstarten. Nu lukt dit dus ook niet met del knop of andere knoppen. Er staat wel bios not installed en iets met fasttrack controler.
Voorheen heeft de pc het altijd perfect gedaan.
heb een AMD 64bit 3200+
1 gig intern geheugen
videokaart: ati radeon x800 xt platinum edition
ik zou het zeer op prijs stellen als iemand me zou kunnen helpen.
Gr Eddy