meerdere problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

M@rtin

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2000
hallo,
windows xp home edition sp 3.

wanneer ik naar start ga geeft hij bij 50% van mijn programma's aan als zijnde nieuw geinstalleerd.(gekleurd dus)
op het internet krijg ik steeds beveiligings waarschuwingen, geel schildje links onderin, en daarbij de melding:
om uw computer beter te beveiligen wordt deze website geblokkeerd voor het weergeven van inhoud met fouten in de beveiligingscertificaten.
dan zit ik dus gewoon op een site va D-reizen.
ook pagina's waar ik iets achter .nl plaats zoals www.vodafone.nl/nhd krijg ik de melding; er is een probleem met het beveilgingscertificaat van deze website.
systeemherstel kan niet uitgevoerd worden, zowel gewoon als in veilige modus lukt het mij niet.

m.v.g Martin

Lijkt op een virusbesmetting.
Download, installeer en doe eens een uitgebriede check met malwarebytes antimalware + het pakket Antimalware van Emsisoft.
beide download url's zijn hier te vinden: http://www.sr-pc-hulp.nl/links.htm

Kijk zeker ook eens na welke DATUM en TIJDSTIP er nu in Windows staat: dubbelklik op het klokje rechtsonder je scherm of Start -> Uitvoeren -> timedate.cpl
Kijk goed na of datum klopt, het jaar klopt en de tijd klopt.

Tijs.

hallo srpchulp, het scannen heeft niets gedaan helaas.
Tijs, nu ik kijk staat mijn datum/tijd inderdaad niet goed. hij staat op 14.07 terwijl het nu 18.49 is en de datum geeft zaterdag 5 januari2002 aan.
ik heb de tijd maar even goed gezet, en alles werkt weer naar behoren.
dat was dus de gouden tip, heel erg bedankt.
groet, Martin

Laatst bewerkt:
Graag dan de vraag op opgelost zetten: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan