meerdere programma's ineens opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

bimmer

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2003
Berichten
122
kan ik bv. dmv een snelkoppeling meerdere programma's in één keer opstarten? NIET in de opstarten-groep!
 
Configuratiescherm / Geplande taken.

Daar is e.e.a. in vast te leggen.
 
pc crasht iedere keer als ik dat wil starten. :mad: :confused:
voor zover ik weet dient dit eerder om 's nachts bv. een defrag of backup te doen
 
Waarom je pc crasht weet ik niet.

Bij geplande taken zit ook de optie om een programma met het opstarten op te starten.
 
ik heb drie progs een toetsencombinatie gegeven maar wat ik eigenlijk wil is met 1 toetsencombinatie die drie progs in één keer opstarten.:8-0:
 
nee, het mag niet gebeuren bij het opstarten van windows.
 
Meerdere applicaties tegelijk starten
Met één klik op een icoon kunt u twee of drie applicaties tegelijk starten. Open de Kladblok of een andere teksteditor en typ Start, gevolgd door een spatie en dan tussen aanhalingstekens de opdrachtregel waarmee de betreffende applicatie wordt gestart, bijvoorbeeld: "c\Office\winword.exe".
Druk op Enter om naar de volgende regel te gaan. Herhaal het voorgaande voor de tweede applicatie en eventueel nogmaals voor de derde of meer. Sla het batchbestand op via het bestandsmenu en geef er een naam aan met als achtervoegsel .bat.
Zet de volledige naam tussen aanhalingstekens om te voorkomen dat Kladblok er zelf een tekstbestand van maakt. Plaats het batchbestand op de desktop en dubbelklik er vervolgens op om de gewenste bestanden tegelijk te starten.

aanpassing: Een .bat bestand kun je starten met een toetscombinatie
 
Laatst bewerkt:
misschien deed ik iets verkeerds? dubbelklikken start het bat bestand als tekstbestand van kladblok.
bijlage: extensie hernoemen tot .bat
 

Bijlagen

  • browsers.txt
    141 bytes · Weergaven: 14
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan