RuudRutten
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 apr 2012
- Berichten
- 9
Hallo,
Ik heb in Excel een grote lijst met werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden.
Zodra deze uitgevoerd zijn wil ik ze graag verplaatsen naar een andere werkblad, een soort logboek dus.
Het is me gelukt om via een button bepaalde inhoud van één regel te verplaatsen naar een andere werkblad. Ik heb echter een honderdtal regels (rijen) en het lijkt me nog al omslachtig om 100 keer ongeveer dezelfde code te schrijven.
Omdat het echte bestand nogal groot is, heb ik een voorbeeld bestand toegevoegd waarin alleen de code, de button en een aantal verzonnen gegevens staan.
Ik zou graag willen dat als er op de knop ‘verplaats naar logboek’ geklikt wordt, dat dan alle aangegeven regels (bijv. via selectievakjes), verplaatst worden.
Is dit mogelijk? Zo ja, zou iemand me kunnen helpen?
Met vriendelijke groet,
Ruud
Bekijk bijlage RegelsVerplaatsen.xlsm
Ik heb in Excel een grote lijst met werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden.
Zodra deze uitgevoerd zijn wil ik ze graag verplaatsen naar een andere werkblad, een soort logboek dus.
Het is me gelukt om via een button bepaalde inhoud van één regel te verplaatsen naar een andere werkblad. Ik heb echter een honderdtal regels (rijen) en het lijkt me nog al omslachtig om 100 keer ongeveer dezelfde code te schrijven.
Omdat het echte bestand nogal groot is, heb ik een voorbeeld bestand toegevoegd waarin alleen de code, de button en een aantal verzonnen gegevens staan.
Ik zou graag willen dat als er op de knop ‘verplaats naar logboek’ geklikt wordt, dat dan alle aangegeven regels (bijv. via selectievakjes), verplaatst worden.
Is dit mogelijk? Zo ja, zou iemand me kunnen helpen?
Met vriendelijke groet,
Ruud
Bekijk bijlage RegelsVerplaatsen.xlsm