Merijnbosma
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 jun 2011
- Berichten
- 189
Hallo,
Ik hou de urenregistratie bij op werk, en ik doe dat per project. Nu krijg ik inmiddels meer dan 15 werkbladen en ik vind het heel irritant om te scrollen met die balk.
Ik kan me herinneren gezien te hebben dat mensen in excel meerdere rijen tabbladen onder elkaar onder hun werkblad hebben staan.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit voor elkaar krijg? Of heb ik dit gedroomd
Alvast bedankt,
Mvg Merijn
Ik hou de urenregistratie bij op werk, en ik doe dat per project. Nu krijg ik inmiddels meer dan 15 werkbladen en ik vind het heel irritant om te scrollen met die balk.
Ik kan me herinneren gezien te hebben dat mensen in excel meerdere rijen tabbladen onder elkaar onder hun werkblad hebben staan.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit voor elkaar krijg? Of heb ik dit gedroomd

Alvast bedankt,
Mvg Merijn