Meerdere Spellen, monitor stopt/blijft hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

TuxZus

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2008
Ik heb mer meerder spellen een probleem. Zowel NFS als de Sims 3.
Meestal na een tijdje spelen blijft de muziek doorgaan, maar gaat de monitor op zwart met de melding no signal input.
Als ik de VPU Recovery uitvink blijft de monitor hangen en wordt niet zwart.
Hoe dan ook, ik moet mijn systeem rebooten en krijg de melding dat hij hersteld is van een ernstige fout.
Ook heb ik 1 keer en foutmelding over ati2dvag.dll gekregen.

Ik heb al meerdere dingen geprobeerd. Oude drivers weg, nieuwe installeren, kabels gecontroleerd, videokaart gecontroleerd ( Ati Radeon 3870, pas een half jaartje oud op zn max).

Oh ja, ook heb ik de gehele kast stof vrij gemaakt.

Iemand idee?

Nieuwe ontwikkeling. Zodra ik het spel uitvoer in een window krijg ik de volgende foutmelding:
VPU Recover has reset your graphics accelerator as it was no longer responding to graphics driver commands.
Zodra ik dan druk op don't send (ja of send) wordt het spel hervat en kan ik verder. Tijdens dit alles is de Temperatuurlijk van mijn kaart niet hoger greweest dan 62 graden (net op een kwart van het metertje) en 61% activiteit.

Laatst bewerkt:
Nee ook in amerika is ie nog niet uit...

Maar hoe zit het met je temperaturen?

En is de videokaart goed aangesloten? Alle voedingskabels aangesloten?

Nee ook in amerika is ie nog niet uit...

Maar hoe zit het met je temperaturen?

En is de videokaart goed aangesloten? Alle voedingskabels aangesloten?

Temperaturen, verschilt van keer op keer, maar de keer dat ie em eruit knalde was de videokaart 54 graden cpu 44 hdd 38 en moederbord 34 graden.
Videokaart is goed aangesloten zoals in de omschrijving staat, en uiteraard voedingskabels ook. Anders had ie het bij voorbaat niet gedaan? toch?

Zou toch nog eens proberen de juiste drivers te plaatsen. De melding geeft aan dat daar toch iets neit goed gaat. Wel eerst de oude drivers verwijderen!

Zou toch nog eens proberen de juiste drivers te plaatsen. De melding geeft aan dat daar toch iets neit goed gaat. Wel eerst de oude drivers verwijderen!

Heb ik gedaan, sterker nog, ik heb de pc gister nog gefomatteerd, en de nieuwste drivers gelijk van i'net gedownload

Toch blijf ik erbij dat er iets niet juist is met je drivers. De melding is er niet voor niets.

Probeer eens een oudere driver voor de videokaart ipv de nieuwste.

Toch blijf ik erbij dat er iets niet juist is met je drivers. De melding is er niet voor niets.

Probeer eens een oudere driver voor de videokaart ipv de nieuwste.

We hadden voordat we de pc gingen formatteren hetzelfde probleem en dan met de oude drivers. Heb het nu nog een keer geprobeerd en ik geloof dat ik het nu wel gefixed heb.. Maar ik weet niet wat ik nu anders gedaan heb... eigenlijk...

heb dus inderdaad alles weer geuninstalled en opnieuw erop gedaan.. Maar ja, THANKS ! :D

In apparaatbeheer is ook alles ok?

En met oude drivers bedoel ik niet persee de drivers die je eerst had, maar bijvoorbeeld 1 versie terug.

In apparaatbeheer is ook alles ok?

En met oude drivers bedoel ik niet persee de drivers die je eerst had, maar bijvoorbeeld 1 versie terug.

Alleen audio klopt er iets niet, staat er, maar heeft er denk ik weinig mee te maken.

En die drivers heb ik al vanaf hetr begin om de zoveel tijd geupdate en bij alle deed ie dat

Dan moet ik het opgeven, zeker als jij zeker bent dat je je drivers juist hebt geinstalleerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan