meerdere ssids omvormen tot 1 ssid

Status
Niet open voor verdere reacties.

eehbiertje

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2007
hoi allemaal ik heb meerdere wifi verbindingen thuis liggen en nou is mijn vraag als ik verschillende ssids/routers heb en die allemaal op dezelfde naam zet pakt mijn pc/laptop
dan automatisch de snelste of de sterkste of hoe werkt dat?

aangezien ik weet dat je alles op hetzelfde ssid kan zetten maar aangezien ik 1 N router er tussen heb en 3X G zou ik het jammer vinden als er automatisch verbinding gemaakt wordt met de sterkste en de N niet gebruikt wordt

alvast bedankt :thumb:

Je moet eerst verbinden met alle draadloze netwerken die je wilt. Bij xp en waarschijnlijk bij 7 ook is het zo dat Windows automatisch het beste netwerk kiest. Dus dit gebeurd automatisch (je moet wel op voorhand al verbonden geweest zijn met de netwerken-

Je moet eerst verbinden met alle draadloze netwerken die je wilt. Bij xp en waarschijnlijk bij 7 ook is het zo dat Windows automatisch het beste netwerk kiest. Dus dit gebeurd automatisch (je moet wel op voorhand al verbonden geweest zijn met de netwerken-

Ja Oke maar als ik van alle netwerken dezelfde naam maak kan ik niet verbinden met ze allemaal lijkt me toch? En volgens mij gaat dat op bereik ipv snelheid toch? Aangezien snelste wel minste bereik kan hebben. Bedoeling is dus 4 routers > 1 Ssid en dus automatisch snelste verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan