@peter59
De bladen worden met een OCR programma omgezet naar Excel.
Zie bijlage.
In werkelijkheid zijn het ongeveer 200 bladen.
Het OCR programma lukt het om 100 bladen, zonder problemen, om te zetten in een Excel bestand.
Als het goed is zijn het allemaal werkbladen. Ik dacht dat het tabbladen waren.
Mijn insteek was om alle 100 werkbladen in 1 werkblad te plaatsen.
Mits Excel hier ook aan meewerkt.
Anders zal dat in kleinere hoeveelheden moeten gebeuren.
Om daarna middels sorteren de "vuile" rijen te verwijderen.
Zoals bv de bovenste rijen, tot en met de rij met toenaam.
Maar dat is in vele bladen verschillend
Ook het aantal kolommen is verschillend, zie 7, 8 en 10.
In 7, 8 en 10 is er een kolom I
Als alles in een werkblad staat, dan staat een gedeelte wat in kolom H hoort, in Kolom I.
Een gedeelte van datum staat dan in kolom G en H.
Met handmatig knippen en plakken is dat nog wel te doen. Vind ik.
De kolommen D, E en F heb ik in principe niet nodig.
In de Kolommen A, B en C staat dan ook nog het nodige fout.
Maar of Power Query lukt om in die kolommen alles op de juist plaats te krijgen, lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
Ik hoop dat u begrijp wat ik bedoel.
Frans