Hoi allemaal,
Momenteel ben ik bezig om een begroting op te bouwen en die bestaat uit 3 soorten kosten:
- Automatisch geplande orders
- Vaste contracten
- 'Incidentele' kosten
Nu komt mijn vraag:
Hoe kan ik zorgen dat deze 3 tabellen in 1 tabel komen?
Er zit geen relatie tussen de tabellen, behalve dat ze allemaal de volgende gegevens bevatten:
- Omschrijving
- Afdeling
- Kernactiviteit
- Kostenplaats
De Geplande orders staan in principe 'vast' oftewel hier zullen geen nieuwe meer bijkomen.
De contracten en de incidentele kosten worden nog aangevuld.
Kunnen jullie mij helpen?
Alvast bedankt!
Groetjes Dominique
Momenteel ben ik bezig om een begroting op te bouwen en die bestaat uit 3 soorten kosten:
- Automatisch geplande orders
- Vaste contracten
- 'Incidentele' kosten
Nu komt mijn vraag:
Hoe kan ik zorgen dat deze 3 tabellen in 1 tabel komen?
Er zit geen relatie tussen de tabellen, behalve dat ze allemaal de volgende gegevens bevatten:
- Omschrijving
- Afdeling
- Kernactiviteit
- Kostenplaats
De Geplande orders staan in principe 'vast' oftewel hier zullen geen nieuwe meer bijkomen.
De contracten en de incidentele kosten worden nog aangevuld.
Kunnen jullie mij helpen?
Alvast bedankt!
Groetjes Dominique