Meerdere TV's op een digital decoder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miklas

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2008
Hoi,

Ik ben van plan om te verhuizen, en daarbij direct digitale TV aan te schaffen.
Ik heb wel meerdere TV's, en voor elke TV heb ik dan dus een 'decoder' nodig, en dit is onbetaalbaar. Zijn er manieren om op 3+ TV's in mijn nieuwe woning allemaal digitale TV te ontvangen met slechts 1 decoder?

Bedankt op voorhand ;) :thumb:

Miklas

PS : Ik woon te belgië, ik weet niet of dat iets uitmaakt met huidige abonomenten, maar TV Vlaanderen, via sateliet, is veruit het goedkoopst, en dat lijkt me dan ook het abonoment die ik zal nemen.

Hoi,

Ik denk dat dat niet gaat lukken je kijkt eigenlijk via de decoder tv dus als je daar bv. canvas kijkt zal je ook op de andere tv's canvas moeten kijken ik bedoel je kan volghens mij via een decoder geen verschillende kanalen bekijken hoogstens heb je een decoder waar je 1 kanaal kan kijken en 1 kanaal kan opnemen.
Hoop dat ik het duidelijk heb geschreven.

Modag

Via de kabel, die ik nu gebruik, is dit wel mogelijk. Zijn er spciale decoders die het wel onderstuenen?

er moet toch een manier izjn, want zo'n 'bakje' kost al stukken van mensen, en als ik er 3 of meer zou moeten kopen, zou dit onbetaalbaar zijn.

Hoi,

Ja via de kabel lukt dat wel maar volgens mij zijn er nog geen decorders waarmee dit te realiseren is.Je kan er naturlijk wel op 1 tv digitaal en de rst gewoon via de kabel.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan