Meerdere url'en openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim687

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Beste leden,
Ik zoek een programmatje/ extensie die veel url's kan openen, met 1 seconde er tussen. Ik zal het uitleggen
je hebt een lijst met url's:
Code:
google.nl
helpmij.nl
google.nl
helpmij.nl
die wil ik allemaal openen (automatisch) met 1 seconde er tussen, dus telkens laad hij alsof je op een link klikt op een site de volgende site (in het zelfde venster/tabblad)
Kan iemand mij helpen hiermee?
Bestaat zoiets?

Bedankt,
Tim

Dit bestaat zeker, Ik heb even een voorbeeldje gemaakt met vbs:

CreateObject("WScript.Shell").Run("http://www.google.com")
wscript.sleep 1000
CreateObject("WScript.Shell").Run("http://www.helpmij.nl")

Met createobject laad hij de pagina dan zit er 1 sec tussen (wscript.sleep) 1000 zijn de millieseconden en dan wordt google geladen

Als je het wil testten plak je de code in notepad(kladblok) en sla je het op als "bestandsnaam".vbs en dan dubbelklik je op het bestand!

Als je nog vragen hebt horen we ze graag!

@Freestyler12: Leuk bedacht, maar dit garandeert niet dat de links in hetzelfde venster/tabblad worden geopend (en dat werd wel gevraagd).
Bij mij werkt het dus ook niet (beide links komen in 2 nieuwe, aparte tabbladen). Vlgs. mij wordt op deze manier altijd een nieuw tabblad (of een nieuw venster) geopend per link.

Tijs.

Maar de topic starter zei dat in het zelfde tablad of in hetzelfde venster moest toch?
Het is nu in het zelfde venster toch of vergis ik me?

Correct me if im wrong! :)

Nope, ik heb je script gedraaid, en opent elke link die je aanroept in een nieuw, apart venster/tabblad.
Dus ik krijg er 2 vensters/tabbladen bij.

Tijs.

@freestyler12: Ik was niet degene die de vraag gesteld had. Maar ik hoop met je mee dat tim687 nog een goed antwoord krijgt.

Ik zie het zelf overigens somber in: Ik denk niet dat wat tim687 wil realiseerbaar is, maar misschien heeft iemand daar toch wat voor.

Tijs.

Ik bedoelde eigenlijk neer dan kan ik de topicstarter niet verder helpen..

Maar ik denk ook dat het moeilijk wordt om te realiseren wat tim 687 wil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan