Meerdere vervelende problemen met toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

be good

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2011
Hallo,
sinds een tijdje zit ik met een heel vervelend probleem op mijn laptop. Op bepaalde momenten werken bepaalde toetsen op mijn toetsenbord niet meer bvb de shift toets, de windows-toets, de toetsen op mijn numeriek klavier, ... Dit is uitermate vervelend en soms als ik een zin typ dan wordt die met en zonder hoofdletters door mekaar getypt. Als ik iets wil selecteren, dan selecteert de pc meerdere dingen die ik niet heb aangeklikt. Bij het surfen op internet doet hij bij alles wat ik aanklik een nieuw venster open zodat ik na een tijdje met een hele hoop vensters open sta. Het enige wat tegen dit alles helpt is het programma 'unlocker'. Als ik dit laat draaien dan stopt het probleem voor even, maar dan begint het na een minuut of 5 opnieuw. Daarom denk ik aan spyware en niet aan problemen met mijn toetsenbord zelf. Ook wordt mij regelmatig gevraagd of ik plaktoetsen wil invoeren, dit venster verschijnt soms 10x na elkaar. Ook dit stopt door unlocker te draaien.
Kan iemand mij helpen, want ik wordt hier helemaal gek van! Zeker omdat ik regelmatig teksten moet typen en zo en dan is het zottenwerk!

Laatst bewerkt:
Probleem niet opgelost! Heb alles gedaan, maar het probleem blijft. Toen ik (zoals in de link) een hijacklog wou plaatsen en mij dus moest registreren op die website ging dat niet wegens beveiligingsredenen dus ik sta terug bij af want die moderator reageert niet meer. Wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan