Marcodejager
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 apr 2011
- Berichten
- 6
Mensen het volgende:
Ik ben bezig om alle gegevens te automatiseren met excel. Hierbij wordt een logboek bijgehouden waar elke afspraak in komt. Hierbij wordt een datum ingevoerd, klantnaam en soort gesprek.
Nou wil ik bij het tabblad "overzicht" een overzicht krijgen van de totale minuten die zijn besteed van een specifieke klant, van een specifieke maand en van een specifiek gesprekssoort.
Voorbeeld:
Klant: Ralph
Periode: Februari
Dan moet hij bij msn aangeven de som van alle msn gesprekken van de maand februari van Ralph. In dit geval zal er in cel C9 "105" moeten komen te staan.
Wie weet hoe ik dit met een formule krijg?
Bijlage toegevoegd
Bekijk bijlage meerdere voorwaarden.xls
Ik ben bezig om alle gegevens te automatiseren met excel. Hierbij wordt een logboek bijgehouden waar elke afspraak in komt. Hierbij wordt een datum ingevoerd, klantnaam en soort gesprek.
Nou wil ik bij het tabblad "overzicht" een overzicht krijgen van de totale minuten die zijn besteed van een specifieke klant, van een specifieke maand en van een specifiek gesprekssoort.
Voorbeeld:
Klant: Ralph
Periode: Februari
Dan moet hij bij msn aangeven de som van alle msn gesprekken van de maand februari van Ralph. In dit geval zal er in cel C9 "105" moeten komen te staan.
Wie weet hoe ik dit met een formule krijg?
Bijlage toegevoegd
Bekijk bijlage meerdere voorwaarden.xls