meerdere vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Muurhond

Omdat je de drivers ervoor hebt geinstalleerd en niet de drivers van Windows zelf.

Youre right :o

Laatste poging dan;
Computer > overzicht > videokaart
Of wordt dat 'm ook niet?

nVIDIA RIVA TNT2 M64 Video kaart
nVIDIA RIVA TNT2 M64 3D-Versneller

Geplaatst door kreemers
nVIDIA RIVA TNT2 M64 Video kaart
nVIDIA RIVA TNT2 M64 3D-Versneller

Juistem dat is 'm, hoe heb je 'm nu gevonden?

hoe heb ik wat gevonden frans?? als je naar boven kijkt heb ik tot op heden niet de oplossing alleen dat gedaan wat van me gevraagt werd door jou en melvin.

Geplaatst door kreemers
hoe heb ik wat gevonden frans?? als je naar boven kijkt heb ik tot op heden niet de oplossing alleen dat gedaan wat van me gevraagt werd door jou en melvin.

Driver heb ik je een bericht eerder gegeven.....

je bedoelt dat exe bestand? als ik dit installeer zou dan mijn probleem opgelost moeten zijn?

Geplaatst door kreemers
je bedoelt dat exe bestand? als ik dit installeer zou dan mijn probleem opgelost moeten zijn?

Ja. Dat is namelijk de officiele driver.

Geplaatst door kreemers

De gegevens die je opgaf zijn die van de videokaart in je pc en ik was dus benieuwd waar je deze nu head gevonden.
Muurhond heeft zojuist een link naar de driver geplaatst, een kwestie van downloaden en instaleren en alles is weer in orde.
Was alweer een tijdje geleden voor me dat ik Aida heb gebruikt, vandaar dat ik ook niet helemaal meer exact wist waar je de kaart te voorschijn kon halen.
Maar het is ondertussen gelukt en dat is het belangrijkst.

hartelijke dank voor de snelle hulp. mijn scherm is nu weer normaal. kan ik probleem 2 afsluiten.

Probleem 1 zou ik even afblijven, want de screensavers staan in je windowsmap tussen andere bestanden in.
Als je per ongeluk het verkeerde weghaald zit je met de gebakken peren.
Waarom wil je ze eigenlijk weg hebben als ik vragen mag?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan