Meerdere waardes invullen in een tekstvak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zafar

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Berichten
67
Hallo,

Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om vanuit een listbox meerdere waarden in te vullen in een textbox. Het lukt mij wel steeds om 1 waarde in te vullen, echter niet meerdere. Iemand enig idee hoe dit op te kunnen lossen?? Ik werk trouwens met MS Access

Dit is mijn situatie:
Ik heb een listbox genaamd list0
een textbox genaamd txtToLb

Daarna heb ik de volgende code ingevoerd:


Code:
Dim strTo As Variant           'de string die ik erin wil doen
        strTo = Me.List0.Column(3)             'de waarde in listbox toekennen aan de string
        
            Me.txtToLb.Value = strTo            'zet die waarde in textbox txtToLb

Dit werkt dus goed voor 1 waarde maar als ik vervolgens een nieuwe waarde wil toevoegen verdwijnt de huidige waarde van de textbox. Alle hulp wordt op prijs gesteld!!

MVG
Zafar
 
Laatst bewerkt:
Dit voorbeeld bevat een voorbeeldje denk ik van wat je zoekt. Check het formulier dat onder de knop <Keuzelijst + Afhankelijke keuzelijst> zit maar. Je selecteert de spelers met de <Ctrl> toets.
 
Dit voorbeeld bevat een voorbeeldje denk ik van wat je zoekt. Check het formulier dat onder de knop <Keuzelijst + Afhankelijke keuzelijst> zit maar. Je selecteert de spelers met de <Ctrl> toets.

Beste Octafish,

Dit is inderdaad wat ik zoek!! Echter zie ik een paar nieuwe dingen langskomen zoals de len functie etc etc. Ik ga erin duiken en hem helemaal proberen te begrijpen. Als ik echt niet eruit kan komen zou ik graag nog op de code van het voorbeeld bestandje willen doorvragen. Ik laat de vraag daarom nog tijdig als onopgelost.

Alvast bedankt !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan