• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

meerdere werkbladen in 1 werkblad samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

petermeijerink

Verenigingslid
Lid geworden
16 sep 2013
Geacht Forum,

Ik wil meerder werkbladen (totaal 192) in 1 werkblad hebben. Hoe moet ik dat doen.

Alvast bedankt.

Groet
Peter Meijerink

Peter,

Geen idee, ik weet niet of zij onder elkaar moeten worden geschreven of dat zij opgeteld moeten worden, of de lay-out voor
alle tabbladen aan elkaar gelijk zijn enzovoort enzovoort........

Of te wel, ik stel voor dat je een bestand opstelt met drie werkbladen waarin je uitlegt hoe je deze op tabblad vier
samengevoegd wil zien.

Veel Succes.

Peter,

Okee, dank je voor het voorbeeld, maar wat wil je nu als resultaat zien op de vierde werkblad?
Zo komt op tabblad 1 en tabblad 3 beide keren de code 601 voor, wil je die op een of andere manier
bij elkaar optellen of zo?

Elsendoorn2134

Beste Elsendoorn2134,

Dank voor je snelle reactie!
Wat ik wil in werkblad 4 is dat werkblad 1,2 en 3 onder elkaar komen. Zie voorbeeld.
Alvast dank !

Groet
Peter

Bijlagen

Peter,

Ik heb een macro geschreven om de gegevens op het vierde tabblad te schrijven zonder de lege regels.
Het is misschien wat omslachtig zoals ik het heb aangepakt maar het maakt je veel flexibeler als je
bijvoorbeeld nog wil gaan rekenen met de gelezen gegevens.

Bekijk bijlage HelpMijTotaalWerkblad.xlsm

Veel Succes

Dank voor je oplossing, dit is wat ik bedoelde.
Ik heb 192 werkbladen hoe kan ik de macro aanpassen op die 192 werkbladen in 1 werkblad te krijgen.

Groet
Peter

Peter,

Dat is niet nodig, hij loopt door alle tabbladen in het bestand.
Wel moet je het totaal tabblad de naam "Totaal" geven want deze moet hij overslaan.

Veel Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan