meespringen inhoudsopgave

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrickdo

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2004
Hoi,

Ik wil graag in mijn ppt-presentatie dat op elke slide rechtsboven de inhoudsopgave te zien is en dat in de inhoudsopgave het onderwerp oplicht van de slide die op dat moment zichtbaar is. Zodat mijn publiek altijd kan zien hoe ver ik met mijn presentatie ben.
Wie o wie kan mij helpen

Misschien kun je het oplossen door de presentatie op te slaan als webpagina. er wordt dan een map aangemaakt met htm bestanden. Als een dia opent (vanuit verkenner bijv.) wordt de presentatie als een website geopend en krijg je aan de linkerzijde een navigatiegedeelte waarin je naar de verschillende dia's kunt gaan.

Dankjewel voor je suggestie,

Helaas is dit niet wat ik bedoel. Ik heb het een keer bij een presentatie van iemand gezien. Het moet in ppt kunnen. Ik zoek nog wel even verder.

Had die persoon niet handmatig een inhoudsopgave op elke dia gemaakt?
In Word zit wel de optie voor het maken van een inhoudsopgave, maar in PowerPoint kan ik dat nergens terugvinden. Ik heb de versie XP en daar kan ik tijdens de presentatie, met de rechtermuisknop -> Ga naar, wel het venstertje "Navigatie" oproepen. Misschien dat je dat gezien hebt????

groetjes Ans

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan