Meest veilige app?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Berichten
464
Hoi allen.
Is er een site waar je apps kunt downloaden waarvan gebleken is dat ze het minst je privacy schaden?
Natuurlijk weet ik dat je voor de download de "eigenschappen" van de app kunt bekijken.
Maar als je ziet wat ze allemaal van je willen weten dan vergaat je de lust om ze te installeren.
En als het dan niet anders kan dan in ieder geval zonder reclame.
Gr. Dump.
 
Laatst bewerkt:
In de Playstore.
Voor zover ik weet hoeft de 'Telegraaf 'niet zoveel van je te weten..

Maar ik denk dat je wat anders bedoeld dan wat je getypt hebt..
 
Oke, bedankt, Whittey.
Het is logisch dat google maps je locatie wil weten om voorstellen te kunnen doen voor reisopties. Maar als je vervolgens kijkt wat die allemaal van je wil weten zou je haast afhaken. Maar goed, keuzes moet je maken. Maar de batterij widget die ik downloade wil mijn foto's, mail- en contact adressen delen en noem maar op. Gewoon van de zotte.
Er moeten toch apps/widgets zijn die heel beperkt willen delen en dat daar dan een site of forum voor is doe dit dan verzameld o.i.d. waaruit je dan kan putten?
Zo duidelijker?
 
duidelijk ...
In dat geval zou ik het (ook) niet (goed) weten, er zijn dus wel apps die niet in de Playstore staan, omdat ze niet aan de eisen voldoen om in de playstore te kunnen komen.
Dat wil dus niet zeggen dat ze niet goed zijn, maar ik zou echt niet weten waar je zoiets moet downloaden ..

Succes in ieder geval met je zoektocht naar dergelijke apps !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan