mega mindy weigert

Status
Niet open voor verdere reacties.

1simon

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2009
Berichten
5
Gisteren heb ik mijn nieuwe firmware geinstalleerd, omdat een aantal nieuwe spellen het niet deden. Nu dus wel, behalve Mega Mindy ( Mega Mindy(eu)(m2)(Ddumpers)nds Die doet het niet en dan krijg ik de bekende melding dat hij hem niet kan openen en dat ik de Ds moet uitschakelen. Heeft iemand een idee, wat dit nu kan zijn. Mijn dochtertje zou zeer verheugd zijn als we Mega Mindy aan de praat krijgen.

Misschien nog goed te vermelden dat het niet om een orgineel spel gaat, maar dat was waarschijnlijk geen verrassing.

Alvast bedankt.
 
Fixed Nds file

Sommige ds spellen waaronder Mega Mindy en ook mario&luigi bowsers inside story heb je een gepatchte versie of ook wel Gefixte file voor nodig.
voor mario and luigi bowsers inside story werkt die bij de meeste ook nog niet maar mega mindy volgens mij wel en die kan je hier via Torrents downloaden: *KNIP* >>> Druk dan op ''Download Torrent''

als je niet bekend bent met torrents kan je Utorrent hier downloaden : http://www.utorrent.com/

voor uitleg hiervoor moet je even een berichtje terug sturen als je hier niet bekend mee bent.


Aron0182
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sommige ds spellen waaronder Mega Mindy en ook mario&luigi bowsers inside story heb je een gepatchte versie of ook wel Gefixte file voor nodig.
voor mario and luigi bowsers inside story werkt die bij de meeste ook nog niet maar mega mindy volgens mij wel en die kan je hier via Torrents downloaden: *KNIP* >>> Druk dan op ''Download Torrent''

als je niet bekend bent met torrents kan je Utorrent hier downloaden : http://www.utorrent.com/

voor uitleg hiervoor moet je even een berichtje terug sturen als je hier niet bekend mee bent.


Aron0182
 
Bedankt alvast voor deze info. Ik ben met het torrent gebeuren niet op de hoogte. Heb wel even gekeken op utorrent maar dat zag er knap ingewikkeld uit. Uitleg zou wel fijn zijn, binnen de voorwaarden natuurlijk.;)

Groet, 1simon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan