probeer even superantispyware uit mijn eerdere post.
(liefst in de veilige modus met netwerkmogelijkheden)
Mogelijk zijn antivir/adaware "uitgeschakeld" door de malware.
Als dat ook niet helpt kun je
deze stappen ondernemen.
mvg leo
hey zou windows opnieuw instaleren helpen?
dit is er namelijk nog meer aan de hand met me computer, en alles tesamen is me computer gewoon vern****t
1: ik kan windows update niet inschakelen, waardoor ik allemaal nieuwe windows updates mis loopt, daardoor kunne allerlei dingen in me computer komen
2: me hele computer is instabiel, heb namelijk 'n jaar gelede deze computer gekocht met vista, maar zat zoveel meuk op geinstalleerd (standaard) 100 popups in 't begin van allerlei zogenoemd goede programma's dat ik windows xp erop heb geinstalleerd, daara werd me hele computer instabiel, ik wist niet dat vista computers geen xp konden verdragen
nadat ik dat had vernomen heb ik vista er weer op geinstaleerd echter, hij bleef nog steeds instabiel, wil zeggen om de zoveel tijd wel 4x op n dag sluit me computer opeens af en komt er een blauw scherm met n text die ik niet helemaal kan lezen omdat het zo snel gaat , hij teld ook af van 0 naar 100, gaat dan uit en start opnieuw op....
dit is niet te verhelpen met windows vista opnieuw instaleren (al 3x gedaan)
3: antivir heeft zogenoemde virus of trojas of IETS gevonden (meerdere malen) in de WINDOWS/ system map een . DLL bestand en die heb ik in quarantene gedaan,
daarna vroeg die om dit te verwijderen, heb ik gedaan.
nu als ik me computer op start komen er 2 popups van windows dat hij iets niet kan bereiken omdat dus dat .DLL bestand mist...
kortom hele vage zooi hier
dit heeft niet temaken met dit topic maar ben zo bang om onnodige topics te openen en omdat ik hierboven al beschreven heb wat nog meer mankeerd aan me computer en mogelijk mede oorzaker van het probleem waar het topic over gaat,
ik heb zojuist n foto kunne maken van het blauwe scherm(gaat zo snel dat ik het niet kan lezen en zeker niet overtypen)
dit komt er dus te staan wat ik hierboven al beschrijf, als het blauwe scherm komt
A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage
to your computer
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
If this is the first time you've seen this Stop error screen,
restart your computer. If this screen appears again, follow
these steps:
Check to make sure any new hardware or software is properly installed
If this is a new installation, ask your hardware or software manufacturer
for any windows updates you might need.
If problems continue, disable or remove any newly installed hardware
or software. Disable BIOS memory options such as caching or shadowing.
If you need to use Safe Mode to remove or disable components, restart
your computer, press F8 to select Advanced Startup Options, and then
select Safe Mode.
Technical information:
** STOP: 0x0000000A (0x7A7579D0,0x0000001B,0x00000000,0x81cc03c9)
Collecting data for crash dump ...
Initializing disk for crash dump ...
Beginning dump of physical memory.
Dumping physical memory to disk: (hier telt ie van 0 tot 100)
hardware heb ik niet geinstaleerd alles was zo uit de winkel, software wel maar deze melding kwam echt nadat ik windows xp had geinstalleerd, heb daarna 3x opnieuw vista erop gezet en nog steeds de melding dus dat het aan software ligt betwijfel ik.. omdat bij vista installeren alles van me pc is natuurlijk (alle software eraf en nog steeds deze melding....)