Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet bekennen dat je hier w.s. weinig aan zult hebben.
Acer computers hebben een verborgen partitie(gedeelte) op de harde schijf, daar staat een image (back up) van het besturingsysteem. In dit geval vista
Bij de eerste start werd er w.s. gevraagd of je dat op dvd wilde zetten.
Bij de originele Acer installatie kun je dan bij het opstarten op ALT + F10 drukken.
Dan start er een programma (eRecovery) wat het besturingssysteem weer van de verborgen partitie afhaalt.
Je bent dan weer helemaal terug in de beginsituatie, toen je de pc voor het eerst gebruikte.
Helaas heeft het installeren van XP, dat gedeelte gewist van de harde schijf.
Ik heb daar tot nu een oplossing voor gevonden, maar die is erg technisch, n.l. het handmatig aanpassen van de boot(opstart)sector van de harde schijf.
Ik probeer het programma te vinden als download, maar dat is tot nu toe niet gelukt.
Wel de mededeling, "coming soon" voor desktops, dus wie weet.
Wel deze handleiding
Misschien weet iemand anders of en waar het programma te vinden is.
Anders misschien de helpdesk van acer, daar kun je ook terecht voor de herstel dvd's Maar dat kost een euro of 60
Ook is er nog de optie om de huidige vista installatie aan het werk proberen te krijgen.
Met gebruik van allle drivers van de acer site (eerdere link).
Ip zou win xp zo ook moeten kunnen draaien.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.