Mei Update W10, wallpaper kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dolor

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2018
Berichten
27
Ik heb zonder problemen de mei update van W10 geïnstalleerd.
Het enige is dat ik de bestaande wallpaper kwijt ben, scherm is zwart. In Windows/Web kan ik hem niet vinden.
Iemand een tip waar ik moet zoeken?
 
Zoeken op je c schijf is intensief. Waar zoek je op? Alles? Dat duurt.
Als je 3x zoekt: op *.jpg op *.bmp en *.png is de kans groter dat je hem niet over het hoofd ziet.
Als je dan ook nog hier vertelt wat er op je wallpaper te zien was, misschien dat iemand dan toevallig direct weet welke het is.
Dan is het een kwestie van een linkje en je bent ver klaar.

Een zwart scherm wil ook wel eens aangeven dat je licentie niet klopt. Ik wet niet wat je kennis en ervaring is, dus even simpel:
Windows toets,
instellingen (tandwielje)
info
eventueel naar beneden scrollen rechter deel van scherm
 
Ik heb een licentie voor Windows, die zat toen bij W7 en daarna had ik geupgrade nar W10.
De achtergrond was een zelf gedownloade wallpaper. Kan ik niet terugvinden, ook niet op de genoemde extensies.
 
Als je nog weet hoe die eruit zag die zelf gedownloade wallpaper, dan maak je een Google image zoekactie met de trefworden:

wall paper + "Windows 10" + trefwoorden die omschrijven hoe die er uit zag
Een begin is deze link, vul zelf aan: https://www.google.nl/search?client=opera&hs=fa1&biw=1625&bih=1113&tbm=isch&sa=1&ei=vBo8XfCoD4rikgWpxLB4&q=+wall+paper+%2B+"Windows+10"&oq=+wall+paper+%2B+"Windows+10"&gs_l=img.3..0i10i30j0i8i10i30.15890.15890..16585...0.0..0.63.63.1......0....2j1..gws-wiz-img.e1Pn3CHQ_y0&ved=0ahUKEwjw9sv35dTjAhUKsaQKHSkiDA8Q4dUDCAY&uact=5

Liefst trefwoorden hoe ie er uit zag in het Engels, meer kans op succes...
Gevonden.... naar die homepage door op het plaatje te klikken en lees verder wat je moet doen.
Soms zijn er meerdere sites, pak de beste.
 
Kijk eens in de map c:\Windows.old Daar is de kans het grootst dat je hem vindt. Gegarandeerd is niets.

Verder sluit ik me bij route99 aan.
Of wall paper + "Windows 10" wat oplevert is maar de vraag omdat het een persoonlijke afbeelding is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan