melding Avast: "Internet connectie timeout"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Grote zucht

Maar ik hoop dat j.vanneuteghem's probleem met avast, waar het toch om ging, opgelost is door.

Saluut en de kost

Djenghis

Grote zucht
Maar ik hoop dat j.vanneuteghem's probleem met avast, waar het toch om ging, opgelost is door.

Hele grote zucht, laten we het hopen voor vanneuteghem.
We zullen het wel horen.
Blijft wel het feit dat zijn Windows Firewall aan moet voor de broodnodige veiligheid ;)

Ik heb nu idd die timeout uitgeklikt, maar tot nu toe heeft ook dat geen resultaat gehad. Helaas kom ik steeds meer problemen tegen in mijn computer zoals programma's die niet meer werken(systeemherstel, zoekfunctie en noem maar op) Ook niet na diverse pogingen om de boel te repareren via veilige modus en cd. Nu zit ik er dus sterk over na te denken om de belangrijkste gegevens maar even er vanaf te halen en mn hele computer leeg te halen en opnieuw installeren. Ik hoop dat ik dan van alle ellende af ben. Ik kan op dit moment niet een meer links openen in een website!
In ieder geval bedankt voor de reacties.

M.v.g.

RaymonB

Heb je ook gescand met Ewido (Google) op trojans?
Trojans kunnen dat ook allemaal veroorzaken.
Er zijn ook wel de nodige tweaks om die problemen te herstellen maar er is eigenlijk al te veel mis op je pc.

Hoe groot is je schijf? Heb je geen partities? Je zou er eentje kunnen maken en daar al je documenten en bestanden op zetten die je wilt bewaren. Dat is niet zo omslachtig dan alles branden.

Inmiddels heb ik mn c schijf geformateerd en opnieuw xp geinstalleerd. Alles doet het nu gewoon weer. Ik zit nu alleen ff met een klein probleempje. Voor de installatie van mn usb2 kaart vraagt de installsoftware om eerst servicePack1 te installeren. Nu kan ik alleen servicePack2 terugvinden bi windows update? Kan iemand mij vertellen waar en of die servicepack1 nog wel te downloaden is? Nu installeerd xp namelijk de usb2 kaart zelf, maar volgens mij gaat dat niet goed. Ik krijg namelijk de melding dat ik een snel apparaat op een langzame usb hub? heb geplaatst en dat terwijl het een usb2 is. Iemand enig id?

M.v.g.

RaymonB

Elisa zei:
Volgens mij zit in Service pack 2 alles van 1.
Inderdaad Elisa:
"Opmerking. Zoals u zich wellicht herinnert, is Microsoft Windows XP Service Pack 1 in augustus 2003 uitgebracht. Als u Service Pack 1 niet hebt geïnstalleerd, hoeft u dit niet alsnog te doen omdat alle verbeteringen in Service Pack 1 ook in Service Pack 2 zijn opgenomen." Bron

Dan heb ik best wel een aardig probleem. Ik heb namelijk van mijn originele cd van xp een copy gemaakt in de tijd dat ik mn computer aanschafte. Nu is het probleem, dat ik alleen de copy nog maar kan vinden en het origineel is weg op een of andere manier. Als ik nu ServicePack2 wil installeeren geeft mijn computer aan dat ik waarschijnlijk een illigale versie van xp heb, terwijl het dus alleen een copy is. Heeft er iemand enig id wat ik hier nog aan kan doen. Anders heb ik dus niets aan die usb2 kaart.

M.v.g.

RaymonB

Je had wel je serialnummer. Je kunt Microsoft daarvoor bellen en het probleem voorleggen.

Ik kreeg vandaag een email terug van microsoft met daarin de vraag wat ik kon doen aan het feit dat ik servicepack's niet kan installeeren in verband met de verdwenen originele xp cdrom. Zei gaven mij het advies, om contact op te nemen met de leverancier van de computer omdat zei verandwoordelijk zijn voor de software. Nou, daar dus ff naartoe gebeld, maar zei kunnen dus ook niets voor me doen(zeggen ze) Het probleem is nu dus dat ik gewoon GEEN servicepack kan installeren!!! Heeft er toevallig noh iemand enig id wat ik hier mee kan?

M.v.g.

RaymonB

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan