Melding bij aansluiten apparaat via usb.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mwr

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
Berichten
263
USB ROOT HUB (6POORTEN).jpg

hallo,
kreeg vanavond deze melding bij het aansluiten van mijn ipod.
Iemand die mij uit kan leggen hoe ik dit kan veranderen,zodat hij dus idd sneller werkt?

bvd mwrv,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Daarmee wordt bedoeld dat je een apparaat met USB3 op een USB2 poort hebt aangesloten. Het apparaat zal dus sneller werken als je deze ook op een USB3 poort aansluit. Als je geen USB3 poorten hebt kun je dat uiteraard niet doen. De melding is puur informatief.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Als je z'n melding krijgt dan is het wel zeker dat er een usb 3 aansluiting aanwezig is volgens mij.
 
Ik denk dat je gelijk hebt en dat het inderdaad andersom is ;)
 
Volgens mij krijg je deze zelfde melding wanneer je een USB2 apparaat op een USB1 poort aansluit.
 
usb 1?

hallo,

allereerst bedankt voor jullie reacties,volgens mij heb ik toch echt usb 2.0 op de laptop (Packard Bell MH 45).want usb 1.0 stamt volgens mij toch uit het stenen tijdperk.
heb nog even een print sreen gemaakt van apparaatbeheer,misschien hebben jullie hier iets aan.
zelf denk ik als ik de reacties lees,en zou het hier om een 3.0 aansluiting gaan dan had de laptop dit toch wel aangegeven,want je krijgt toch overal haast een melding van als er iets wordt waargenomen.
ja en 1.0 is denk ik uitgesloten.
doch niet getreurd ,want hij werkt dus wel,maar duurt idd zeer lang.

hoop dat jullie hier nog een mening over hebben.

bvd mwrv,Naamloos.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan