Melding bij het openen van een bijlage van bijv. een .jpg bestand.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjorsvde

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2007
Melding bij het openen van een bijlage van bijv. een .jpg bestand.
Als ik een bijlage wil openen van een e-mail kan ik deze niet openen. Dan krijg ik de melding: Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel koppeling instellen in het configuratiescherm.
Hier staat het programma paint al wel gekoppeld.

Gr,
Sjorsvde

Bijlage

In de bijlage staat de melding en kun je zien dat er .jpg aan paint is gekoppeld

Bijlagen

• Melding.jpg
    Melding.jpg
    20,7 KB · Weergaven: 53
  • Configuratiescherm.jpg
    Configuratiescherm.jpg
    92,9 KB · Weergaven: 67
En als je met de rechtermuisknop op Opslaan Als klikt? En eerst de foto opslaat met het juist gekozen type? in dit geval openen met Paint?

Mvrg Rob

De melding blijft nog steeds komen, als je gewoon op het bestand zelf klikt in de mail. Als je hem eerst opslaat werkt het wel. Het zou gewoon makkelijker zijn, als je die stap over kan slaan en bestand gewoon geopend wordt, als je erop klikt, zonder dat je hem eerst op moet slaan.

Als ik het programma waarmee het .jpg bestand moet worden geopend bij internetprogramma's wijzig in Adobe, dan wordt het adobe tekentje ook weergegeven op het pictogram van het bestand in de mail. Als ik het daarna terugzet, zie je weer het pictogrammetje van Paint, maar is het probleem nog niet opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan