melding bij openen van Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Besturingssysteem
MacIos
Beste Mac-gebruikers

bij het openen van mijn Mail krijg ik steeds volgende boodschap, die ik maar niet opgelost krijg.

Incompatible Pug-ins disabled ; Mail has disabled the following plug-ins GrowiMail.

Ik verwijderde de geïnstalleerd GrowiMail en verving hem door de laatste versie . Geen effect !

Heeft iemand een oplossing , aub

Mvg

Audass

Hallo, ik heb geen MAC, maar heb je deze wellicht nog te doen. Het is een patch, de laatste januari 2014. Voor MAC OS 2.9.0 en nieuwer. Heb geen idee verder of er meer is en misschien heb je die dus al, maar ja, je vroeg heeft iemand een oplossing? :P. Succes. :D

Oeps linkje vergeten https://code.google.com/p/growlmail/downloads/list

Laatst bewerkt:
VOOR MANAMANA

Ik kan u geen privé e-mail schrijven en dus schrijf ik u aan via dit forum.

dank u voor de tip. Ik heb het tweede antwoord gevolgd gezien zijn eenvoud. Ik denk
Misschien bent u ook de persoon, die mij kan helpen voor volgend probleem. Ik heb een iMac en mijn echtgenote werkt op een mini. Op deze mini zijn twee gebruikers. Ik kan ook op de mini mijn mail lezen. Maar zowel voor de mail van mijn vrouw als mijn persoonlijke mail staat op de mailicoon een rood bolletje met het getal 6 of 2. Ik vermoed dat dit zo gezegd ongelezen mails zijn. Maar in werkelijkheid zijn die er niet . Ik krijg die cijfertjes onmogelijk weg. Ken jij een oplossing, aub ?

Mvg

Audass

Zoals Andre@home al aangaf en of dit eens bekijken als dat kan.

De berichten die naar jou worden verstuurd, komen terecht in de postbus voor inkomende berichten. Jou Mail verwittigt je dat je een nieuw bericht hebt ontvangen door een rood bolletje weer te geven op het Mail-symbool in het Dock. Dus je moet dan naar het Dock toe voor die instellingen te bekijken en of een regel toepassen/instellen dat dit niet meer verschijnt of uitschakelen. Zoals gezegd ik heb geen MAC kan het ook niet zien of zo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan