Melding bij script

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonWeb1

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2004
Ik heb met behulp van Ladot.com een script gemaakt in mijn frontpage 2003-formulier. Als ik hem test in de browser, krijg ik de melding:

No Referer - Acces Denied
Copyright 1995 - 2002 Matt Wright
Version 1.92 - Released April 21, 2002
A Free Product of Matt's Script Archive, Inc.
geen e-mail verstuurd

Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om deze melding niet meer te krijgen en dat mijn 'bedankt mail' wordt verstuurd naar degeen die mijn feedback formulier heeft ingevuld?

Alvast mijn dank,

groetjes,

Ron
:confused:

ik denk dat het handig is dat je de code/script hier ook even plaatst.. :D

Thanks,

Geplaatst door aaajeetee
ik denk dat het handig is dat je de code/script hier ook even plaatst.. :D

Oké aaajeetee, doe ik even. Moet ik daar een aparte voor maken of mag dit (ook) in een/de quote? Hierop vooruitlopend, hier alvast de code van het script:

<form method="POST" action="http://scripts.ladot.com/cgi-bin/formmail/formmail.pl">
<input type="hidden" name="env_report" value="REMOTE_HOST,HTTP_USER_AGENT,REMOTE_ADDR">
<input type="hidden" name="recipient" value="info@roweproductions.nl">
<input type="hidden" name="redirect" value="http://www.roweproductions.nl/Verzonden.htm">
<input type="hidden" name="subject" value="Prijsopgave en boekingen">

<font face="Tahoma" size="2">Voer onderstaande gegevens s.v.p. in:</font><dl>
<dd>
<table id="table4"
<p>
<table id="table5">
<tr>
<td><b><font size="2" face="Tahoma">Naam</font></b></td><td><font face="Tahoma">
<input type="text" size="35" maxlength="256" name="Username0"></font></td></tr><tr>
<td><b><font size="2" face="Tahoma">Adres:</font></b></td><td><font face="Tahoma">
<input type="text" size="35" maxlength="256" name="UserAddress0"></font></td></tr><tr>
<td><b><font size="2" face="Tahoma">Postcode:</font></b></td><td><font face="Tahoma">
<input type="text" size="35" maxlength="256" name="UserPostcode0"></font></td></tr><tr>
<td><b><font size="2" face="Tahoma">Woonplaats:</font></b></td><td><font face="Tahoma">
<input type="text" size="35" maxlength="256" name="UserCity0"></font></td></tr><tr>
<td><b><font size="2" face="Tahoma">Email adres:</font></b></td><td><font face="Tahoma">
<input type="text" size="35" maxlength="256" name="UserEmail0"></font></td></tr></table></dd></dl><p><strong><font size="2" face="Tahoma">Geef hier eventueel nog commentaar.</font></strong></p><dl>
<dd><font face="Tahoma"><textarea name="Comments0" rows="5" cols="39"></textarea></font></dd></dl><p><font face="Tahoma"></center>
<a href="Verzonden.htm"><input type="submit" value="Verzenden!"></a></font><font size="2" face="Tahoma">
</font><font face="Tahoma">
<input type="reset" value="Formulier wissen."></font><font size="2" face="Tahoma"></font></body></html><blockquote>
<H5><font face="Tahoma">Copyright© 2004 RoWe productions Ten Boer. Alle rechten voorbehouden.
<BR>Herzien:
<!--WEBBOT BOT=TimeStamp
S-Type="EDITED"
S-Format="%d %B %Y"
--></font></H5>&nbsp;<p align="center">

groetjes,
Ron

Laatst bewerkt:
Als ik hem test in de browser, krijg ik de melding:

Ja, maar heb je het al geupload?
Anders heb je volgens de instellingen geen rechten.
Het script kijkt of het van de goede site komt.
Zo niet: geen verdere verwerking.

Dit om te voorkomen dat een ander kan linken naar je script en gebruiken.

:cool:

////edit
net naar de site geweest
http://www.roweproductions.nl/
feedback
test/test ingevuld
en dan komt de bedank pagina.
GEEN foutmelding.

Laatst bewerkt:
Klopt

Geplaatst door peter vazed

Ja, maar heb je het al geupload?
Anders heb je volgens de instellingen geen rechten.
Het script kijkt of het van de goede site komt.
Zo niet: geen verdere verwerking.

Dit om te voorkomen dat een ander kan linken naar je script en gebruiken.

:cool:

////edit
net naar de site geweest
http://www.roweproductions.nl/
feedback
test/test ingevuld
en dan komt de bedank pagina.
GEEN foutmelding.

Peter, daar heb je helemaal gelijk in, maar er komt bij mij géén mail binnen dat er 'feedback' is gegeven. Ik heb ergens iets gelezen over het aanmaken van een *.*.pl document, maar ik begrijp niet wat er wordt bedoeld?

Heb je nog een andere suggestie? Ik heb ge-upload, maar het werkt (nog steeds) niet,

groetjes,

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan