blackjacker2
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 jan 2008
Goeidag allen
ik kreeg vandaag waneer ik aan het surfe was op me Chrome browser de melding van windows en me Anti Malwarebyte dat er een virus is opgedoken ! en welke actie te verichten
de naam hij zei was Backdoor cycbot.b
Bij Windows zei ik alle verwijderen en Malware gewoon quarantaine als er 1 van hen faalt de andere hem miss zo opvangen
Erna kon ik even nietmeer op me internet
hij zei iets van een proxy server
ik heb hem op Auto Detecteren gezet
nu wilt hij weer maar heb het gevoel hij trager is
hebben jullie een idee welke symptomen ik zou hebben als ik
deze virus echt te pakken heb ?
ben inmiddels al me antivirussen aan het laten scanne
(Windows defender , eset nod32 en voor de malware: malware bytes)
Ik dank u alle voor u tijd
edit heb deze melding terug gekregen de naam ervan is Backdoor:Win32/Cycbot.b
elke keer als windows defender hem verwijderd of / en quarantaine zet gaat me internet op een Proxy server
(Btw hij gaat op geen Proxy hij zet me gewoon op die sectie zonder een IP van een server dus eigelijk nutteloos)
De eerste keer had ik hem verwijderd
Nu kwam hij nog eens terug en heb hem nu in quarantaine gezet mischien is het opgelost maar natuurlijk zou ik jullie mening graag horen
ik kreeg vandaag waneer ik aan het surfe was op me Chrome browser de melding van windows en me Anti Malwarebyte dat er een virus is opgedoken ! en welke actie te verichten
de naam hij zei was Backdoor cycbot.b
Bij Windows zei ik alle verwijderen en Malware gewoon quarantaine als er 1 van hen faalt de andere hem miss zo opvangen
Erna kon ik even nietmeer op me internet
hij zei iets van een proxy server
ik heb hem op Auto Detecteren gezet
nu wilt hij weer maar heb het gevoel hij trager is
hebben jullie een idee welke symptomen ik zou hebben als ik
deze virus echt te pakken heb ?
ben inmiddels al me antivirussen aan het laten scanne
(Windows defender , eset nod32 en voor de malware: malware bytes)
Ik dank u alle voor u tijd

edit heb deze melding terug gekregen de naam ervan is Backdoor:Win32/Cycbot.b
elke keer als windows defender hem verwijderd of / en quarantaine zet gaat me internet op een Proxy server
(Btw hij gaat op geen Proxy hij zet me gewoon op die sectie zonder een IP van een server dus eigelijk nutteloos)
De eerste keer had ik hem verwijderd
Nu kwam hij nog eens terug en heb hem nu in quarantaine gezet mischien is het opgelost maar natuurlijk zou ik jullie mening graag horen
Laatst bewerkt: