Melding dat grens van bijlage grootte is overschreden

Status
Niet open voor verdere reacties.

m@rio

Trotse Pappa
Lid geworden
8 nov 2000
Het volgende doet zich voor:

Klant is overgegaan van SBS2000 met outlook2000 naar server2003 met outlook 2007 en exchange2003 (geen SBS) en voorheen geen problemen met het verzenden en ontvangen van mail met grote bijlages (> 10mb)

Nu heeft een medewerker van buiten een mail van rond 9mb binnen gekregen en intern doorgestuurd naar een andere medewerker. Dit gaat allemaal goed.

Nu moet deze mail weer teruggestuurd worden naar de originele verzender met extra bijlages en zodra er een bijlage bijgesloten wordt komt outlook2007 met de volgende foutmelding:

"de grootte van de bijlage overschrijdt de toegestane grens"

De instellingen op exchange qua verzenden en ontvangen hebben geen restrictie. Het lijkt ook niet dat het aan exchange ligt want de melding in outlook komt al tijdens het invoegen van extra bijlages.

Ik heb gezocht op google maar heb zo niks kunnen vinden wat de oorzaak zou kunnen zijn.

Iemand enig idee? (service pack 1 zal ik binnenkort gaan installeren op die machine)

Is dus niet iets wat vaak voorkomt uit de reacties te merken.

Ik heb het bij mij op het werk aan de verschillende Servicedesken eens gevraagd, maar helaas daar werd ik ook niet wijzer. Was zelf ook wel benieuwd naar het antwoord. Heb bij Office online rond gezocht, maar ik kan er niks vinden.

Bedankt voor het rondvragen. Heb ook al diverse mensen gevraagt maar ook daar geen antwoord.

Het is opgelost.

Bleek een fout in het profiel van de gebruiker te zitten. Deze een schoon profiel gegeven en foutmelding is niet weer terug gekomen

Sorry dat ik zo binnenval, maar waarom staat er onder m@rio "Trotse SuperPapa"

Deze vraag wilde ik al lang stellen, maar durfde ik niet te vragen...

Als je logisch nadenkt, zou je vanzelf op het antwoord kunnen komen. Hij is Supermoderator en een trotse vader.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan