melding: 'Dit apparaat kan sneller werken'

Status
Niet open voor verdere reacties.

duuren1974

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2005
Enige tijd geleden heb ik mijn PC weggebracht om er meer USB 2.0 poorten in te laten zetten.

Nu geeft het apparaat bij meerdere apparaten aan 'dit apparaat kan sneller werken indien het wordt aangesloten op een USB 2.0 poort'.

Waar kan ik controleren / aanpassen dat mijn PC deze poorten moet zien als USB 2.0 poorten? Want dat heeft wel gewerkt!

schakel deze foutmedling gewoon uit als je al usb 2.0 poorten hebt je zou ook een
BiOS-UPDATE kunnen doen maar doe dat maar niet en al helamaal niet als je er geen verstand van hebt, je usb poorten werken al sneller maar dat weet windows niet.

Enige tijd geleden heb ik mijn PC weggebracht om er meer USB 2.0 poorten in te laten zetten.
Het gaat hier om een usb uitbreidingkaart neem ik aan?

Is Windows verder volledig up-to-date?
Aparaatbeheer ziet er ook fris uit?

ja, het gaat hier om een USB uitbreidingskaart. Maar alle andere bestaande usb poorten (vast) in de pc zouden ook naar 2.0 gezet zijn.

Apparaatbeheer ziet er goed uit, alleen dat ik dan niet kan zien of de poorten nu 1.0 of 2.0 zijn...

En kan dit ergens nagekeken/aangepast worden (bijvoorbeeld BIOS)?

Maar alle andere bestaande usb poorten (vast) in de pc zouden ook naar 2.0 gezet zijn.
Dat kan dus niet.
1.0 is hardwarematig vastgelegt. Veel moederborden hebben enkele 1.0 en 2.0 poorten.
Die 1.0 zullen dus altijd 1.0 blijven. Ook een bios update kan daar niets tegen doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan