Melding DLL-bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

mier81

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 feb 2009
Hallo allemaal,

Ik krijg sinds een aantal dagen allemaal DLL-bestand meldingen. Het begint als ik mijn computer opstart, dan krijg ik de volgende melding:
GoogleToolbarNotifier.exe - Ongeldig beeld
De toepassing of DLL-bestand c:\WINDOWS\system32\mcenspc.dll is geen geldige Windows-kopie. Controleer dit op uw installatiediskette​
.
Als ik die wegklik komt de volgende:
CRTCMediaController: MsnMsgr.exe - Ongeldig beeld
De toepassing of DLL-bestand c:\WINDOWS\system32\mcenspc.dll is geen geldige Windows-kopie. Controleer dit op uw installatiediskette​
.

Msn en windows doen het pas als ik deze meldingen wegklik. Ook als ik een windowsupdate wil draaien, krijg ik eerst een melding:
wupdmgr.exe - Ongeldig beeld
.
(er zijn overigens geen updates voor mijn computer nu).

Van de week stond er ook ineens een bestandje op mijn bureaublad a.exe. Heb dit bestand direct verwijderd, maar niet gelijk mij prullenbak geleegd. DIe is inmiddels wel geleegd.
Computer gescant op virussen met Avira, geen vriussen aangetroffen.

Heeft iemand enig idee of dit allemaal kwaad kan? Maar beter nog, waar komen de meldingen vandaan en hoe kan ik zorgen dat ze niet meer verschijnen?
Bedankt alvast!

Groetjes!

Heb je een xp-installatiecd? Anders zou je je pc vanaf de cd kunnen opstarten en dan voor Herstellen kiezen.

Ik had ook al wel gezocht, maar kwam er niet uit.. Maar ik ga je tip even opvolgen frankwannet, thanks!

idd even een scan laten doen met mbam en superantispyware..

succes:thumb:

Ik heb beide scans gedaan en daar werden inderdaad een aantal dingen gevonden die niet pluis waren. Alles lijkt het nu weer goed te doen! Bedankt voor de snelle hulp!

Groetjes,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan