Melding E48-32 Geen signaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

B1B2nw

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2012
Ik heb een 2e digitale ontvanger in huis gehaald, een Humax IRHD-5000C (van familie die is overgestapt naar een interactieve HD recorder) om ook op de 1e verdieping naar HD tv te kijken. Ik heb alles aangesloten, de smart card geactiveerd (bij Ziggo) maar op tv blijft de melding "E48-32 Geen signaal" verschijnen. Hoe los ik dit op? Alvast bedankt voor de hulp.

Hoi,

Hier de uitleg gezien deze zal denk ik ergens een versterker moeten plaatsen of de aansluitingen controleren

Laatst bewerkt:
Met name welke soort kabel is erg belangrijk als je over langere afstanden gaat. Waarschijnlijk heb je een standaard coax kabel maar je moet echt de dikke dubbel afgeschermde hebben. Niet heel goedkoop maar wel noodzakelijk !!

Dank voor de reacties.

Afstand is: van begane grond (meterkast) naar 1e verdieping, aangelegd door electricien tijdens vervangen van complete technische installatie in het huis. Zit het dan in de kabel van de wandaansluiting naar de humax?

Dank voor de reacties.

Afstand is: van begane grond (meterkast) naar 1e verdieping, aangelegd door electricien tijdens vervangen van complete technische installatie in het huis. Zit het dan in de kabel van de wandaansluiting naar de humax?

Kan. Maar afstand kan ook gewoonweg te lang zijn voor goed signaal. (Of aansluiting in wandaansluiting is niet goed..)
Als alles goed lijkt is een antenne versterker beneden een optie.
Als je ook interactief hebt moet deze retour geschikt zijn.

Kan. Maar afstand kan ook gewoonweg te lang zijn voor goed signaal. (Of aansluiting in wandaansluiting is niet goed..)
Als alles goed lijkt is een antenne versterker beneden een optie.
Als je ook interactief hebt moet deze retour geschikt zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan