melding firewal

Status
Niet open voor verdere reacties.

hajacaeswe

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2002
Ik heb een vraag over een indringersmelding van mijn Norton firewal. Deze blijft met rood uitroeptekentje knipperen.
Melding Welchia_ICMPscan Indringing gedetecteerd. Maar het is denk ik mijn eigen IP nummer Vreemd!!!! Wie weet hier een oplossing voor?

Ik ben op al de drie site's gewees. Tooltje gebruikt. Heeft geen welchiaworm gevonden op de PC. Toch blijft mijn firewall continue deze melding geven. Ook na het wissen van de melding en opnieuw opstarten. Ik ben nu on-line aan het scannen. Kijken wat dat voor resultaat geeft. De trojaan hunter staat ook nog te scannen. De virusscanner zelf ontdekt hem nie. Alleen de firewall.

Misschien probeert Welchia steeds binnen te komen, maar wordt dat netjes door Norton Personal Firewall geblokkeerd?

Ja, maar mijn firewall is constant bezig en houd maar niet op. Zie screentje

Bijlagen

• screenshot10.jpg
    screenshot10.jpg
    36,2 KB · Weergaven: 36
Ik werk niet met die firewall en durf daarom niet te zeggen wat 'Indringing gedetecteerd' nu precies betekent: betekent dat nu dat Welchia daadwerkelijk binnengekomen is, of alleen maar dat een poging daartoe is gedetecteerd? Misschien kan iemand die deze firewall kent opheldering verschaffen. Maar als Welchia daadwerkelijk in je systeem zat, zou dat toch uit minstens één van je scans gebleken moeten zijn, lijkt mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan