Melding geen geldige Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jack13

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2013
Zo'n 5 jaar terug heb ik bij de MM een HP-laptop met Windows 7 gekocht (plug-play zeg maar). Na verloop van tijd kreeg ik dagelijks de melding dat ik geen geldige Windows heb. Ik heb dit genegeerd. Ga/ging er van uit dat deze mededeling onjuist is. Gaandeweg werd ik steeds meer "gepest" door MS (?) en kon ik amper nog met mijn laptop werken. Ik heb mijn laptop uiteindelijk maar "ter ruste gelegd" en heb mijn XP-laptop maar weer te voorschijn gehaald. Maar ja, deze kent ook zo zijn beperkingen. Sinds kort werk ik weer met mijn Windows 7 laptop en krijg ik weer regelmatig de boodschap dat ik geen geldige Windows heb. Desondanks kan ik redelijk werken op deze laptop, maar word ook regelmatig "gepest". Tuurlijk heb ik een geldig Windows, immers bij de MM gekocht. Geld om e.e.a. te verhelpen heb ik voorlopig niet. Heeft iemand raad / advies. 'k Hoor het graag. Bedankt alvast.

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom bij de Helpmij!

Ik denk dat je indertijd de versie niet hebt geactiveerd. Als er een sticker op de onderkant van de laptop staat, dan heb je een geldige versie maar dien je 'm nog (steeds) te activeren. Het is mij trouwens een raadsel dat je het nog zo lang hebt gered, ondanks het 'pesten' door MS.
Simpelweg de versie activeren zou je probleem op moeten lossen. Als het goed is dan heb je ook nimmer updates binnen kunnen halen?

Ga eens naar configuratiescherm/systeem en wat lees je daar helemaal onderin het scherm?

Bijlagen

• Link.jpg
    Link.jpg
    88,5 KB · Weergaven: 29
Laatst bewerkt:
Ik kan mij dat niet meer herinneren. Waarschijnlijk dan niet. Maar ben dit ook niet tegengekomen in de handleiding oid. 'k Hoop dat ik nog een paar maanden redelijk kan werken, zonder veel "pesterijen". Nu gaat het wonderbaarlijk redelijk goed. Gr.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan