Melding gekocht exemplaar W7 niet legitiem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark19

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Ik heb gister mijn pc voorzien van een legitieme versie van Windows 7 Home Premium 64bit. Nu krijg ik telkens de melding dat het exemplaar van Windows 7 niet legitiem is. Ik dacht in eerste instantie dat dit kwam omdat ik 'm nog niet online geactiveerd had. Na dit gedaan te hebben (en een bevestiging van Microsoft te hebben ontvangen) blijft nog steeds de melding " Niet legitieme versie " verschijnen.
Herkent iemand dit probleem, en weet iemand een oplossing dit probleem te verhelpen ?
Legitiemer als legitiem kan toch niet.....

Indien dit niet lukt, zou ik graag deze melding uit willen schakelen maar weet niet hoe ??

Bij voorbaat dank voor uw tips / antwoord.

Mvrgr. Mark

Ik zou maar zeggen je kopie is niet origineel of is een oem versie die bij een bepaald moederbord hort wat niet in je computer zit. Maar mocht dit niet het geval zijn, formatteer de harde schijf opnieuw en installeer opnieuw. Dan moet je eerst activeren voordat je updates wilt installeren. Maar ik vermoedt dat toch iets niet klopt.:evil:

Kijk eerst eens (er wordt niets verstuurd naar Microsoft) of de huidige ingevoerde sleutel wel geldig/correct is. Ga pas herinstalleren zodra je zeker weet dat het allemaal in orde is.
Download en draai MGADiag en kijk wat die te melden heeft over de sleutel die je gebruikt hebt.

Verder kun je in je browser gaan kijken of de online-instellingen wellicht activatie in de weg staan. Kijk daarvoor hier

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Geweldig bedankt voor de vele tips mensen !!!!

Zoals ik al zei betreft het een legitieme versie van Windows 7 Home Premium welke ik in de winkel aangeschaft heb en waar ik een originele geldige activatiecode bij heb gekregen. Dan sta je wel ff raar te kijken als je dan alsnóg een melding krijgt dat die windows versie niet legitiem is.

Maar met jullie tips hoop ik deze vervelende onterechte melding weg te krijgen. Ik laat sowieso nog wel iets weten of het wel of niet gelukt is.

Groeten Mark

re hulp

is het nu nog niet gelukt dan?
heb je anders wel dat prog geinstalleerd want anders werkt het nog niet en eventueel een popup ofzo

Gr marco

Laatst bewerkt door een moderator:
is het nu nog niet gelukt dan?
heb je anders wel dat prog geinstalleerd want anders werkt het nog niet en eventueel een popup ofzo

Gr marco

Hoi Marco,

Het probleem is niet meer terug gekomen.
In ruil daarvoor loopt Windows 7 nu regelmatig vast als ik met mijn pc bezig ben (zwart scherm) en start dan opnieuw op.
Hiervoor zal ik een nieuw topic openen.
Maar in ieder geval nog bedankt voor je tip.

Dat geldt overigens ook voor alle anderen die mij geantwoord hebben !!

Mvrgr. Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan