Melding:Het systeem kan u niet aanmelden omdat domein DOMEINNAAM niet beschikbaar is

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rambouzi

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2005
Berichten
6
Zeer ernstig probleem sinds gisteravond.

Ik kan niet meer inloggen op mijn PC. Ik kan kiezen uit verschillende gebruikers, maar geen van allen werkt. Ook de administrator account werkt niet. Ik krijg de melding:

Het systeem kan u niet aanmelden omdat domein (DOMEINNAAM) niet beschikbaar is

Maar wanneer ik opstart via F8 en "Active directory terugzetten (Alleen windows-domeincontrollers)", in veilige modus dus, dan krijg ik eerst dezelfde gebruikers keuze en werkt het wél allemaal. Alleen dan zit ik dus in veilige modus en werken veel programma's niet.

Hoe herstel ik dit probleem?

Dit is wat ik tot nu toe heb gedaan:
- Systeem herstel, naar een punt waar alles zeker nog goed was - helpt niet
- Gezocht op microsoft site. De melding staat er, maar de oplossing werkt niet.
- Nieuwe gebruiker aangemaakt - nada
- De wizzard Netwerkidentificatie opnieuw uitgevoerd - maakt niets uit.
- Internet afgezocht voor een oplossing - Ik kan het niet vinden
- Register Magic er door gehaald - haalt niets uit.
- Helpmij.nl doorzocht - Ook hier niets te vinden.

Opvallend is dat bij het normaal opstarten de pc na het windows logo 1:40 minuut helemaal niets staat te doen, met alleen de melding "Windows wordt gestart", Dan gaat ie door en krijg ik het aanmeldings scherm. Raaaar.

Het heeft iets te maken met de domeincontroler die niet beschikbaar is. Fijn, hoe start ik die weer?

Is er iemand die mij kan helpen, vóór ik de hele boel opnieuw moet installeren? Want ik heb erg veel sotware dat ik regelmatig gebruik en eigenlijk niet opnieuw wil/kan installeren.

Thanks!!
Remco
(sorry voor het lange verhaal)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan