melding in windows Xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bravo-Six

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2001
Berichten
116
tijdens het opstarten van mijn pc met windows Xp Pro
krijg ik de volgende melsing een keer of 6/7 te zien bij het sluiten word er elke keer gevraagd om een fouten rapport te versturen ...

Om uw computer beter te beveiligen heeft windows dit programm afgesloten
"Generic Host Proces for Win32 Services "


waarna er diverse internet sites niet meer rechtstreeks te bezoeken zijn ( bv helpmij.nl)
als iemand de url via msn stuurt en ik daarna de link aanklik gaat het zonder problemen !
ook windows verkenner werkt daarna erg traag als ik alle partieties wil bekijken in het hoofdvenster ( moet soms zelfs zoeken)

de computer werkt op zich wel normaal maar dat sommige iternetsites niet te bezoeken zijn erg erg vervelend


wie weet een oplossing voor dit ?

(formateren is zo rigoreus en kost zoveel tijd )
oke heb wel een back up maar heb inmiddels een andere video kaart :) )
 
ik gebruik mcafee versie 8 die heb ik vorig jaar al gekocht ( 3 licentie versie)

de melding is snds vorige week :)
 
Iets speciaals geïnstalleerd of gedeïnstalleerd? Spyware verwijderd?
 
heb eerder al hitman pro geinstalleerd en een probeer versie van Wash and go

maar na de hitman werke alles gewoon naar behoren

Op mijn laptop ( windows Xp home ) krijg ik nu dezelfde melding en daar is verder niets mee gebeurt
(zelfde mcafee licentie )
 
Je hebt het nu ook al op je laptop? Misschien toch eens tijd om op virussen te gaan scannen.
 
Die hotfix maakte geen verschil in positieve zin :)

kreeg de melding nu een keer of 10 voor me kiezen

ik zal zeker even kijken of er een update is van mcafee (word altijd auto gedaan)

net kreeg ik er ook een andere melding bij

"Er is een fout in Generic Host Process for Win32 Services opgetreden. Dit programma is afgesloten."
 
Het updaten en de actieve bescherming is niet genoeg. Je moet echt de antivirus de opdracht geven om een volledige systeemscan te doen.
 
mocht het zo zjn dat het toch om een beschadigd bestand gaat dan kan ik toch gewoon Win Xp over installeren ?

zonder dat ik de huidige gegevens op de "c"schijf verlies
 
Dat is mogelijk, maar ik raad je toch aan om een back-up te nemen van al je data.

Hier staan wat dingen waar je rekening mee moet houden. (Engels)
 
Na lang zoeken en diverse mensen vragen ,die overigens meteen begonnen van "dat word formateren je mis een bestand " ....
nagaan wat er verandert is aan de computer en netwerk voor en na de melding .. kwam ik tot het volgende

de pc's zijn virus vrij dus dat kon het niet zijn ...

wat tijdens opstarten ook tevoorschijn kwam maar meteen weer weg was is zon ballon melding rechts onder in het scherm over een netwerk verbinding die niet gemaakt/herstelt kon worden

nu wil het zijn dat ik een All in One priner van HP heb ( hp2610 fax)
deze printer zat eerst via een usb aan mijn pc maar heb deze een week of wat geleden via een Utp kabel op de switch aangesloten (netwerkprinter) en de software op alle Pc's geinstalleerd zoals vereist werd

Heb het HP besturing programma gevraagd om te kijken naar een Update voor de printer
deze vond 3 belangrijke updates waaronder dus een die te maken had met een foutmelding in netwerken !!!!!

Updates geinstalleerd en nu zijn alle meldingen weg !!!!
Pc loopt weer als een trein

in iedergeval bedankt voor het meedenken James007
 
deze printer zat eerst via een usb aan mijn pc maar heb deze een week of wat geleden via een Utp kabel op de switch aangesloten (netwerkprinter) en de software op alle Pc's geinstalleerd zoals vereist werd

Dat was dus hetgene dat ik eigenlijk had willen vernemen toen ik je vroeg of je onlangs iets geïnstalleerd had. :D

Graag gedaan, blij dat het is opgelost. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan