Melding: Internet Explorer werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Hallo.
Ik heb een eigen website met daarop een bestelformuliertje om onze vakantiewoning te reserveren.

Ik kreeg gisteren een bericht van iemand die een reservering had gedaan maar niets terug hoorde en dat is op zijn zachtst gezegd bijzonder vervelend. Het formuliertje is echter nooit bij mij aangekomen. Ik heb op de teller gezien dat ze op de website zijn geweest en dat ze Windows 7 en IE10 hadden, net zoals ik.
Ik heb het zelf ter controle ook even gedaan maar dan gaat het ook niet.
Er komt dan steeds de melding dat Internet Explorer niet meer werkt.
Fout.jpg

Ik heb ook nog een pc met Windows XP met IE 8 en daar gaat het gewoon zoals altijd.
Blijkbaar komt dit door IE 10.

Is er iemand die me kan helpen?
Bij voorbaat bedankt.
Misschien onnodig te vermelden maar wij zijn geen commercieel bedrijf alleen hebben wij een huisje naast ons eigen huis dat we verhuren.

Laatst bewerkt:
:D Op dit moment internet stikt van klachten op IE 10 ikzelf had ik ook zeer veel problemen en moest ik terug op IE 9 enz..enz.. hier op forum zal je ook veel verschillende 'n discussie's en klachten enz.. over IE 10 vinden, .... wat ik je zelf op dit moment adviseren kan is het proberen IE verwijderen en terug op IE 9 keren .......blijkbaar werkt beter enz...( zoiets kan je hier in forum ook lezen :confused: )
Maar ALS je niet IE 10 kwijt wil hebben dan kan je proberen IE HER-stellen ( kijk screenshot ! ) of je kiest voor een ander browser ....??:d
ziup9h.jpg

Blijkbaar heb je het niet goed begrepen want het gaat niet om mij maar om de bezoekers van de website.
De bezoekers moeten het schermpje invullen om te reserveren en de meeste bezoekers hebben Windows 7 met IE10.
Ik kan er moeilijk een melding op plaatsen dat ze geen IE 10 kunnen gebruiken.
Ik zelf kan een andere browser gebruiken of IE 9 maar dat is niet het probleem want ik hoef het bestelformuliertje niet in te vullen.
Ik hoop dus dat er nog iemand een oplossing voor het probleem heeft.

Toch lijkt het mij niet onverstandig om een mededeling voor de bezoekers te plaatsen dat boeken via Internet Explorer 10 niet altijd goed verloopt.

N.a.v. het volgende bericht van Microsoft:
Welkom op het forum en bedankt voor je vraag. Ik heb het formulier nagekeken en zie dat het inderdaad een crash veroorzaakt in Internet Explorer 10. Nu heb ik dit inmiddels doorgegeven, maar daar moet ik wel bij zeggen dat het een zeer slordige manier is om gegevens te verzamelen op een website, die eigenlijk al sinds de jaren '90 niet meer gebruikt wordt, of liever gezegd gebruikt behoort te worden. Daarnaast zit het in de vorm zoals het op je site staat vol onnodige rommel, maar zelfs als ik die allemaal eruit haal crasht IE10 bij het aanroepen van mailto.
Het beste advies dat ik je kan geven is een betere manier (lees: dynamisch) te gebruiken om je gegevens te vergaren en dan ook schonere code te gebruiken. Daarmee voorkom je dit soort problemen.

Hebben wij besloten om een geheel nieuwe website te laten bouwen.
De vraag is hierdoor opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan