melding jracvyi.dll is geen geldige Windows-kopie

• Onderwerp starter Onderwerp starter bta
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bta

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2007
Ik krijg sinds enkele dagen deze melding bij het opstarten. Systeem doet het verder wel goed, maar ben toch voorzichtig, vandaar mijn vraag aan de experts: hoe kan het dat ik deze melding krijg en hoe kan ik deze melding wegkrijgen?
Gr. BTA

In aansluiting op wat Crash geschreven heeft: Dit is 'troep'. Je zult dus inderdaad die hulpmiddelen zoals door Crash aangereikt moeten gaan gebruiken.

Wil je (voor nu) de melding kwijt zijn, probeer AutoRuns
Start het programma, geef akkoord ("I agree") op de vraag die je bij eerste start krijgt, klik op het "Verrekijkertje", en zoek daarmee naar jracvyi.dll
Vink de aanroep uit.
Zoek net zo vaak totdat alle aanroepen zijn uitgevinkt.

PS: Hiermee is alleen de aanroep weg. Het kán zijn dat hetzelfde of een andersgenoemd bestand wordt teruggezet door een 'bewakend' malware-proces. Vandaar dat je nog steeds die hulpmiddelen die Crash aanreikt zult moeten gebruiken.

Tijs.

Heb Malware gedraad, duurde overigens wel bijna een uur, en start weer op als een zonnetje, zonder meldingen. Beiden bedankt voor jullie moeite, zal de link zeker bewaren:)
Gr. BTA

Heel fijn dat het je geholpen heeft! :)

Graag nog even klikken op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"].

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan