Melding: Microsoft Word is onverwachts gestopt (MAC)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Badinho

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mei 2009
Goedemiddag,

Sinds tijden was ik weer eens van plan om Microsoft Word op te starten. Toen ik dit deed kreeg ik helaas de volgende melding: Microsoft Word is onverwachts gestopt. Alle Microsoft Office bestanden geven deze melding weer. Ik heb het pakket al gedeinstalleerd en opnieuw geïnstalleerd maar dit had niet het gewenste effect.

Schermafbeelding 2015-07-30 om 15.27.08.jpg

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft, zou top zijn!

Groet,

Bas

Een Mac? Dat was toch dat besturingssysteem dat nooit vastliep in tegenstelling tot Microsoft, en waarvan de foutmeldingen (die je nooit krijgt ;) ) altijd duidelijk zijn? :D. Geen idee overigens, want ik gebruik geen office op een mac. Op een Windows pc zou ik zeggen: deïnstalleer de Office en verwijder in de Registry alle verwijzingen naar Office en begin opnieuw, maar ik vrees dat je op een Mac nergens bijkan. Heb je de mac wel opnieuw opgestart na het verwijderen? Wellicht dat die stap de noodzakelijke wijzigingen echt doorvoort. Als je verwijdert en daarna gelijk opnieuw installeert heb je kans dat je systeeminstellingen dezelfde blijven. En dan hou je hetzelfde probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan