Melding 'Misschien zijn we te overbeschermend...........'

• Onderwerp starter Onderwerp starter pdka
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pdka

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2002
Hoi,

Een vraag namens een broer van mij. Hij kan niet inloggen op zijn hotmail adres. Hij krijgt de melding: "Misschien zijn we overbeschermend..maar we moeten controleren of je een beveiligingscode kunt ontvangen voor het geval je ooit toegang tot dit account verliest. Waarnaar moeten we de code verzenden?" Mij komt dit over als malware of een virus. Klopt dit? Of is het wel vertrouwd?

Pdka

Kan je een screenshot maken en plaatsen a.u.b.
Melding kan je wel krijgen inderdaad maar ik vind het woord "overbeschermend" zo raar :confused:

Die melding ken ik niet, maar weet ik zeker dat Microsoft weet een advies naar gebruiker opsturen dat eindelijk tijd is om eigen wachtwoord te veranderen ( na zooooveel tijd ! ) en eigen Hotmail beveiliging's instellingen enz...

Misschien is zo een melding dus bij jouw broer verschenen weet ik niet, maar mocht dat wel van Microsoft te zijn zorgen hoef je zich niet maken, en in ander geval zoals jij melding beschreef die ken ik niet, en het kan ook dat niet een Microsoft die melding is

Laatst bewerkt door een moderator:
:confused: Sorry Terrarbo wist ik niet dat jij ook hier bezig bent ...

Dat is gewoon een bekende beveiliging van Microsoft. Zelf heb ik die 1x gekregen en de instructies gevolgd waarna het weg bleef.

Yep ! :thumb:Edmoor dat bedoel ik ..... en i.v.m. overbescherming ??? maar die bestaat niet toch ? en is eindelijk nooit genoeg :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Verplaatst naar Webbased email

Probleem is inmiddels opgelost. Blijkt inderdaad normale beveiligingsprocedure van Microsoft te zijn. Dank voor jullie reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan