Melding Norton elke keer als computer opstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Metz24

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2009
Hallo,

Ik krijg sinds gisteren elke keer als ik mijn computer opstart een melding van Norton

trojan Windows\system32\msxsltsso.dll

heeft iemand misschien een idee hoe ik hiervan af kan komen?

Ik heb Malewarebytes geinstalleerd maar die vindt hem niet...
En mijn pc wil nu ook al niet meer op het internet :(

alvast bedankt voor de reacties!

Bedankt voor snelle reactie!

Helaas werkt het niet.. ik heb het geinstalleerd en gescant.
Maar nadat ik de computer opstarte kreeg ik weer de melding van Norton:

windows\system32\msxsltsso.dll

trojan W32/agent.trvn

Scan met norton en anders doe je even systeem herstel voordat je die melding kreeg.

Hopelijk werkt het.

Ik ben hem nu aan het scannen met norton, maar heeft tot op heden nog niks gevonden.
En systeem herstel kan helaas niet..

nog andere tips?

Welk OS heb je??

Tips:
- Probeer recovery CD
- breng even naar een kennis die er wat van weet
- controleer norton of download een AVG free misschien helpt die.

Meer weet ik nu nog niet.

Als ik recovery cd gebruik.. wordt dan niet alles van mijn schijf gewist?
ben niet zo'n computer expert :confused:

Nee hij wordt zeg maar terug gezet naar de stand hoe die was net zoals systeem herstel,:cool: wat is besturingssyteem?

Hier is een aanbeveling:

Ik zou de 2de optie doen tenzij voor heen nooit problem hebt gehad

Heb jij een voor geinstalleerde Pc of een samen gesteld en toe windows geinstalleerd

Laatst bewerkt:
de pc is toen nieuw gekocht.. en heb dus alle schijfjes er bij.:D
Er staat Windows XP op. En heb anders nog nooit problemen meegehad.

oké anders gooi norton eraf(download dan even een lichtere virus scanner. Norton vind ik te beknopt en te modern en te zwaar.)

Maar vraag eens aan iemand die je kent die weet wat bij het geval is(geeft hij niet het path waar het bestand staat.?)

Laatst bewerkt:
Norton zegt dat hij hier staat: windows\system32\msxsltsso.dll
En dat dit de naam is: trojan W32/agent.trvn

Ik zal wel even kijken of ik iemand kan vinden die even naar mijn Pc wil kijken.
Is dit trouwens een erg probleem zo'n virus?

in iedergeval bedankt voor je hulp!

Ik zou het niet weten, want ik moet nog voor gaan studeren, maar het is een sluw virus. net zoals die film die trojan horse dat ze dat kasteel binnen gaan en dan kan het zijn dat hij in een keer toeslaat dat jij niet merkt maar ik zou wel eens even google voor wat jij kan doen en wat je dan kan oplossen hoezo kan jij geen systeemherstel doen??( je kan bijvoorbeeld na donderdag terug zetten met systeemherstel en moet probleem ook verholpen zijn, want het is misschien ook redelijk groot bestand van windows dus je moet wel uit kijken)

Laatst bewerkt:
Nou, de melding wordt niet meer weer gegeven. Ik heb de map system32 gescand met Norton en toen computer opnieuw
opgestart, en nu geeft hij de melding niet meer. heb hem nog 3x opnieuw opgestart en de melding komt niet meer!

Helaas kan ik nog steeds niet op het internet met mijn computer...

In de maand Mei is er nergens een herstelpunt gemaakt.. En ik kan ook niet meer naar een vorige maand gaan.

Dat je niet meer op internet kan is natuurlijk vreemd...
voordat we ingewikkeld moeten gaan doen...reset je modem en kijk of ie dan weer werkt...
haal de stroom van je router af gedurende ongeveer 30-50 seconden en zet 'm daarna weer terug...
( ik stel dit omdat veel helpdesken om te beginnen dit van je vragen - nu heb je het maar alvast gedaan :) )
als je nog altijd niet op internet kunt laat het dan weten, dan moeten we verder zoeken.
Sxxs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan