Melding onvoldoende virtueel geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hubert Kools

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2000
Berichten
14
Als ik XP afsluit krijg ik de melding onvoldoende virtueel geheugen. Wat betekent dit? En hoe kan ik dit oplossen?
 
als je rechtsklikt op "deze computer" en vervolgens kiest voor "eigenschappen" en daarna voor tabblad "geavanceerd" en dan bij prestaties op "instellingen" klikt, vervolgens "geavanceerd" : wat staat er dan voor hoeveelheid MB's bij virtueel geheugen /wisselbestand ?

En als je daar weer klikt op "wijzigen" wat staat daar dan ingesteld ?
 
ik heb het nu ingesteld op biginwaarde 520 en bovenwaarde 768. Nu even afwachten dat het werkt.
 
We wachten af, over twee weken krijg je vanzelf een mailje dat je al twee weken hier niet heb gereageerd. Kan je meteen zeggen of het werkte :).
 
Hoi Hubert,

Het probleem virtueel geheuhen is erg beked bij XP gebruikers, ook het verhaal over de instellingen wijzigen in de config.

Wel kan ik je afraden om dit te wijzigen, de kans bestaat de Win Xp naar een tijd gewoon gaat vast lopen of autom. opstart (foutmelding).

Als ik jou was zou ik de waarschuwing van het virtueel geheugen gwoon laten weergeven en eventueel op het waarschuwingsdriekhoekje klikken om het weg te halen. Dit kan verder geen kwaad en zal het minst problemen veroorzaken.

Hopelijk kom je er een beetje aan uit!

Gr. AdXenos
 
NIS 2002 op je PC?

Groetjes,
Bennie
 
Adxenos als ik afsluit krijg ik deze melding en als ik op ok druk is er verder niets mee aan de hand, hier kan ik wel mee leven.

Bennie geen NIS 2002 op mijn pc
 
probeer de register bestanden in de bijlage eens.

1.reg is een wijziging
2.reg is het origineel

dubbelklikken na uitpakken voldoet voor het activeren van die optie.

nl: het verwijderen van het wisselbestand bij afsluiten.

pe.
 

Bijlagen

  • 1.zip
    592 bytes · Weergaven: 24
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan