melding over niet aanwezige schijf/station

Status
Niet open voor verdere reacties.

amier97

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Hallo.
Ik heb een ParaDigit PC met 2GB werkgeheugen en een harde schijf 580GB (Vista Home Basic). Nou is het probleem dat ik sinds vandaag constant dit krijg: (bijlagen)
Naamloos2.jpg
Wie kan mij dit helpen oplossen? Alvast bedankt.
Amir.

Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt erg veel op een externe hdd / mobieltje / cardreader met kaart erin / navigatie apparatuur die niet meer aangesloten is.

Als jij op 'Deze Computer' klikt, wat zie je dan allemaal aan ?

Tja, zoals ik al vermoedde; het probleem zit 'm dus in de 'verwisselbare'.

En heeft u nu een oplossing? Wat ik kan doen om het niet meer te laten verschijnen..

Ik vermoed dat er weinig aan de hand is. Als die 'verwisselbare' schijven niet aanwezig zijn om het moment dat jij (bijv.) de verkenner opent, dan krijg je een dergelijke melding.
Wat zijn dat voor apparaten (E t/m H ?)

Wanneer krijg je dan die melding.
Als je op wilt slaan en deze melding komt in beeld, dirigeer dan naar de juiste schijf en sla daar op.

Ontbrekende drivers en misschien aangevinkt bij installeren *Ja, nu en elke keer als ik een apparaat aansluit

Ga dan eens naar Apparatenbeheer.
Staat er misschien gele uitroeptekens?
Zo ja, installeer de drivers en voer het juiste path in via bladeren en vink aan: *Ja, alleen deze keer

Laatst bewerkt:
De melding komt niet op bepaalde momenten. het komt gewoon soms wel en soms niet. Bij Apparaatbeheer staan er geen gele uitroeptekens..

Wat moet ik verder doen?

Had je deze locatie misschien ergens opgevoerd?

Wat is I:
Een externe schijf misschien?
Zo ja, correct afgesloten ( veilig verwijderen)?

Mod-edit
Ik heb je topic samengevoegd met dat wat je al begonnen was, als je je vraag weer onder de aandacht wilt brengen kun je je topic "bumpen".

Met USB-deview is het niet gelukt. Want ':I' staat er zegmaar niet bij.
Ik weet wel al wat schijf/station I: is, namelijk het ParaDigit Recovery Center wat al op mijn PC stond. Het pictogram daarvan is ook een CD en elke keer als ik het start
komt er bij 'Deze Computer' ook een station bij genaamd dat :I !

Wie weet nu hoe ik dit kan oplossen?

Dat is dan mss een virtueel schijfstation geweest? Dat start wss steeds mee op? Ik weet niet hoe dat programma precies werkt, dat zou ik ff op moeten zoeken, of als jij het weet mag je het zeggen. Is mss een verborgen RecoveryPartitie? Heb je iets veranderd aan de partitie-indeling van je schijf? Partitie verwijderd o.i.d.? Iets moet er gebeurd zijn dat hij die (verborgen) partitie niet meer vindt.

Ik geloof dat ik maar moet afhaken. Ik lees opeens iets over een I ? Ik heb het gehele topic nu 3x doorgelezen maar begrijp echt niet waar die I nu opeens vandaan komt...........?

Laatst bewerkt:
Ik weet wel dat ik 1x drukte op het knopje, Fabrikantsysteem ofzoiets herstellen, en dat de computer zou moeten worden afgesloten en opnieuw opgestart en dat dan het herstelprogramma zou komen maar toen kwam er niets, alleen maar dat van wat ik liet zien in die bijlagen. Dat ':I' niet werd gevonden ofzoiets..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan