Melding: PC uitzetten is weg!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jhon van der Bo

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2002
Berichten
295
Ik heb bij mijn schoonvader de pc geformatteerd en Win '98 opnieuw geinstalleerd. Maar nu krijg ik de melding: 'U kunt de computer uitzetten' niet meer.
Hoe krijg ik deze melding weer terug??

Jhon
 
Je kunt even de path ,,Shut Down Problem'' bij Microsoft ophalen. Omdat je opnieuw geinstalleerd hebt moet je eigenlijk weer alle Updates ophalen.
 
Sluit de pc nu niet toevallig vanzelf helemaal af?
Zo ja, dan is er toch niks aan de hand.
 
De PC wordt nu gewoon uitgezet met Start\Afsluiten\Afsluiten. En dan zet hij een schakelaar uit (deze zit op zo'n verlengkabel). Zo heeft mij dit zo via de telefoon verteld.
Als hij de volgende keer de PC weer aanzet dan krijgt hij GEEN schijfcontrole, dus de PC is wel goed afgesloten en het geeft verder ook geen problemen.
MAAAAR.......mijn schoonvader is dit nu eenmaal gewend dat er een melding verschijnt dat hij de PC kan uitzetten@#$%^&*
Ik dacht in eerste instantie dat ik iets van de CD-Rom kon afhalen en dat installeren voor die melding terug te krijgen.
Als ik de volgende keer bij hem ben (hij woont niet bij mij in de buurt) zal ik de update eens proberen, dat heb ik n.l. nog niet gedaan.

Thanx So Far
 
Zoals crash al zei dan is er nu niks a/d hand.
Zo hoort Win. 98 af te sluiten (dit is ook afhankelijk van het type moederbord).
 
ff een ander vraagje tussendoor.


ik heb precies het omgekeerde.

tot op eenmaand geleden sloot mijn pc gewoon goed af maar ik heb nu elke keer een melding: U Kunt nu de computer uitzetten. *%*()*#$*(#)

weet iemand hoe ik hem weer terug krijg, zodat hij automatisch afsluit.



Kevin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan