Melding Purchase a genuine windows License

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bingo

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Berichten
226
Hoi luitjes:thumb:,

Ik krijg steeds een melding dat mijn windows niet eerlijk is. Dit heb ik sinds ik geprobeerd heb hem up te daten....:eek:

Ik heb deze kast ooit een keer gekocht van iemand 2e hands weet je wel:shocked:.

Dit krijg ik steeds. Mijn vraag is alleen heeft dit gevolgen, als dat mijn computer op een gegeven moment niet meer zal staten:shocked:.

Wie weet hier meer van... en mij hierbij zou willen helpen.. Alvast bedankt!!!!!!!!!:love:
 
Je computer blijft het gewoon doen, je zal alleen niet kunnen updaten, dus lekken zal je niet kunnen dichten. En je zal tijdens het opstarten elke keer die melding zien, tenzij je wga verwijderd.
 
Echt?

Okee dus hoef niets eraan te doen? Okee bedankt Ditiskees:) O wat is wga precies??
 
als je van die melding af wild zijn zal je een lecensie moeten kopen.
je kan nu niet updaten dus je pc blijft een beveiliging risico met alle gevolgen van dien.
 
Laatst bewerkt:
Die meldingen krijg je door een WGA update van Microsoft. Het probleem was met die update, dat dikwijls legale windows versies hiermee ook als illegaal werden gezien. Een meer betrouwbare manier vindt ik http://www.microsoft.com/genuine/ , hiermee kan je echt zeker weten of je windows versie legaal is of niet. je klikt simpelweg aan de rechterkant op Validate Windows, dan kan het zijn dat je een ActiveX melding krijgt, gewoon toestaan. Komt er dan dit:

Thank you for validating your copy of Microsoft Windows.

Thank you for using the Windows Genuine Advantage program. You may now access resources for genuine Windows users.

dan is je windows legaal (zoals de mijne :p)

Maar komt er dan op dat je windows aan een gereduceerd prijsje kan aanschaffen, betekent dit simpelweg dat je met een illegale versie zit.

Er bestaat een simpele manier om die WGA update te verwijderen, zodat je van die vervelende meldingen af bent , maar ik weet niet zeker of ik dat hier mag zeggen :eek:

@ Virtuosa: Vindt ik persoonlijk niet echt juist wat je zegt. Ik gebruik hier zelf windows xp pro SP2, maar heb nog niks van aparte updates geinstalleert die na SP2 zijn uitgekomen, dus ik sta al een dikke 3 jaar achter met updates. En van virussen/spyware nog absoluut geen last gehad. het hangt nog altijd grotendeels van je surfgedrag af.
 
Kijk hier eens, ik heb hier een 100% legale versie van Vista Ult+ Office 2007 gekocht voor 30 euro! Vond ik persoonlijk een net en zeer betaalbaar bedrag.
Zit je al meer richting HBO/WO kan je hier eens kijken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan