Melding tijdens opstarten.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mur
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Mur

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2013
Ik krijg het volgende melding tijdens het opstarten. Als ik op F1 druk start de windows gewoon normaal op. Zelfs na een nieuwe windows installatie blijft het melding staan. Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt.

Smart Failure predicted on hard disk 0: WDC WD6400BEVT-22AORTO-(S1)

Warning Immediately back-up your data and replace your hard disk drive. A failure may be imminent.

Press F1 to continue

foutmelding.jpg

Ik denk dan dat je HD kapot is. :confused: Naar de winkel en/of laten repareren en/of vernieuwen.

hmm, maar hij start wel en doet zijn functies wel gewoon goed. Behalve krijg ik deze melding tijdens opstarten zou dan de HD echt kapot zijn?

Ja of hij staat op het punt kapot te gaan. Je krijgt deze waarschuwing. "Warning Immediately back-up your data and replace your hard disk drive "

Vrij vertaald: Waarschuwing, maak onmiddellijk een back-up van uw gegevens en ter vervanging van uw harde schijf.

Doe maar want straks ben je alle gegevens kwijt zoals foto's en belangrijke documenten. Succes. ;)

Mocht je de vraag als opgelost beschouwen. Geef dit dan a.u.b. even aan in de blauwe balk. van: De vraag is opgelost, zet status opgelost. Groeten Manamana.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan