Melding van Microsoft over beveiligingsgegevens voor hotmail account

Status
Niet open voor verdere reacties.

optimel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jul 2014
Berichten
1
Sinds een paar dagen kreeg ik bij het inloggen in mijn hotmail (live), telkens de melding over "Beveiligingsgegevens voor het Microsoft account", zonder hier ooit om gevraagd te hebben, een paar keer klikte ik op "overslaan", maar omdat er gisteren stond dat ik nog 5 dagen zou hebben, heb ik de stappen gevolgd, moest een emailadres opgeven waar een code? naar toe gemaild zou worden?, dit kon tot mijn verbazing niet mijn eigen emailadres zijn, een andere heb ik dus niet !!

Dus heb het emailadres van mijn partner gegeven die de volgende mail ontving :


Microsoft-account
Beveiligingsgegevens vervangen
Als je wilt doorgaan met het vervangen van je beveiligingsgegevens, klik je op de knop hieronder.
Doorgaan
Als je dit niet hebt aangevraagd, kun je deze e-mail negeren.

------------------------------------



In eerste instantie niets mee gedaan maar vanmorgen toch maar op doorgaan geklikt, waarna ik van microsoft deze email ontving :



Microsoft-account
Beveiligingsgegevens vervangen
Iemand is begonnen met het vervangen van alle beveiligingsgegevens van het Microsoft-account al@live.nl.
Als jij dit wel hebt gedaan, kun je deze e-mail negeren. We sturen je nogmaals een e-mail wanneer de wachtperiode van 30 dagen is verstreken.
Als jij dit niet hebt gedaan, probeert iemand anders al@live.nl over te nemen. Klik hier om dit account te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Het Microsoft-accountteam

--------------------------------------

Is er iemand die hier raad mee weet, wat gaan ze mij nu over 30 dagen weer sturen? het is zeer verwarrend, ik zie op andere fora dat er veel mensen tegen aan lopen, ik gebruik zonder problemen mijn hotmail en dan komen ze ineens met zoiets ....................

bij voorbaat dank , vr gr, Optimel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan