Melding van nieuwe mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

on7tz

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2013
Berichten
9
Heb even een andere vraag over de LG-610 ik heb hem nog maar enkele weken en steeds als er op facebook een melding binnenkomt zet hij dat er een nieuwe mail is binnengekomen, en soms is dit vrij irretant want dan geeft hij dat soms verscheidende keren naar elkaar.
Ik hem bij fb aan het kijken geweest maar ik kan kiezen tussen 3 opties maar geen van deze 3 staat om het uit te schakelen.
Kan iemand mij hiermee helpen


Dave
 
Welkom,

Ik heb een nieuwe vraag gemaakt voor je, het is niet toegestaan om in iemand anders zijn topic een vraag te stellen, het is namelijk verwarrend als er 2 verschillende vragen door elkaar lopen.


Wil je de melding van nieuwe mail uitzetten? Gebruik je de app van fb op je toestel?
 
Ja Klopt ik gebruik de app van fb gedownload en gebruik het op de lg smartphone
ik wil graag hebben dat de melding uw hem een nieuwe email uitschakelen.

dave
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je al eens gekeken op je pc bij facebook onder instellingen? Daar kies je accountinstellingen, vervolgens zie je daar een tab staan genaamd meldingen. Daar kun je de mails aan en uit zetten.
 
snap ik niet goed, ik gebruik fb op mijn LG smartphone en toch moet ik de instellingen veranderen op mijn fb die op mijn PC staat klopt dat?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja probeer het maar eens of dat naar je wens is, je hebt het zo weer terug aangepast.

Ik heb trouwens je quotes verwijderd, die zijn niet nodig als je direct reageert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan