dj technics
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 sep 2007
sinds zaterdag krijg ik elke keer als ik opstart een venster dat die een of ander programma niet kan vinden en dan kan ik alleen op OK drukken. als ik daar heb gedrukt komt er een venster van raport verzenden. de eerste keer starte ik op in veilige modus en dan deed ik de administrator acount open en kreeg ik een scherm van system restore en daarna kon ik weer in de normale modus mijn acount openen maar nu blijft die dat doen en als ik terug ga naar veilige modus krijg ik niets meer van system restore. in veilige modus geraak ik dus wel ingelogd maar daar kunt ge nog ni veel doen. ik heb al gedacht om ne nieuwe xp te instaleren ma ik krijg mijn muziek en zo ni gebackupt vanuit veilige modus en ik heb de serial ni meer van die xp versie. hopelijk kan iemand mij helpen
ik zal in een later bericht de foutmelding zetten want ik moet die voledig overtypen en da is op mij laptop da ik da aan de hand heb en dit is mijn gewone pc.
ale genoeg rond de pot gedraait
ik hoop da iemand kan helpen door te zeggen hoe ik die system resore kan doen of hoe ik kan backuppen en dan ook die serial kan geven
allemaal merci
dj technics
ik zal in een later bericht de foutmelding zetten want ik moet die voledig overtypen en da is op mij laptop da ik da aan de hand heb en dit is mijn gewone pc.
ale genoeg rond de pot gedraait
ik hoop da iemand kan helpen door te zeggen hoe ik die system resore kan doen of hoe ik kan backuppen en dan ook die serial kan geven
allemaal merci
dj technics